Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:27:17 GMT

جریمه یک میلیاردی متخلفان طرح کرونا در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۸۶۰۵۸

جریمه یک میلیاردی متخلفان طرح کرونا در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از تشکیل ۱۸۶ فقره پرونده تخلف با محکومیت یک میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۰۰ ریالی در قالب طرح کرونا در سطح استان خبر داد.  

علیرضا حسن پور گفت: طرح نظارت بر تسهیل عرضه ملزومات بهداشتی در قالب طرح کرونا از سوم اسفندماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: با همکاری سایر مراجع نظارتی تاکنون ۵۸۷ واحد مرتبط شامل داروخانه، تجهیزات پزشکی، عطاری، لوازم ساختمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. توسط ۱۲۳ اکیپ در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته و ۱۸۶ فقره پرونده تخلف با محکومیت یک میلیارد و ۲۱۱ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۵۰۰ ریال تشکیل شده است.  

حسن پور ادامه داد: در همین رابطه از شروع طرح تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار عدد انواع دستکش، ۴۲ لیتر الکل، ۴۵۰ عدد ماسک، مقادیری اسپری و محلول ضدعفونی درمانگاهی در همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد کشف شده و پنج واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند. 

به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، وی اظهار کرد: واحدهای شناسایی شده توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی تخلفاتی از قبیل احتکار، گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا، عرضه و فروش کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت و ... مرتکب شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است.     

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس تعزيرات حكومتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۸۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده تشکیل شده است.

علیرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آمار عملکرد رسیدگی تعزیرات حکومتی در فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: در تعزیرات حکومتی استان قزوین تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ در بخش کالا و خدمات ۸۹۷ پرونده با مبلغ جریمه و محکومیت ۳۰ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال، در بخش قاچاق کالا و ارز ۸۸ پرونده با مبلغ جریمه ۱۶ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال و در بخش بهداشت دارو و درمان ۸۲ پرونده  با مبلغ جریمه ۶ میلیارد و ۹۰۲ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی افزود: در مجموع در فرودین ۱۴۰۳ هزار و ۶۷ پرونده در تعزیرات حکومتی استان قزوین تشکیل و مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو