Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران طی بخشنامه‌ای نحوه حضور همکاران در نیمه نخست فروردین ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

این دستورالعمل که در راستای حفظ و صیانت از سلامت پرسنل و کاهش تردد‌های شهری، ابلاغ شده است.

بر این اساس، تمامی همکاران گرامی در روز‌های کاری یاد شده (روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ۶ فروردین ۹۹ و شنبه لغایت دوشنبه ۹ تا ۱۱ فروردین ۹۹) می‌توانند با تأیید بالاترین مقام مسئول و در راستای اجرای پویش «در خانه بمانیم» به انجام خدمات از راه دور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد‌هایی که در کارگروه‌های ستاد بحران با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همکاری مستمر دارند، در ایام نوروز با نظر ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران به صورت آماده باش هستند.

در واحد‌های اجرایی و نظارتی حوزه معاونت‌های شهرداری تهران و نیرو‌هایی که به صورت شیفتی، نگهبانی و در بخش‌های خدماتی انجام وظیفه می‌کنند، نیز نحوه حضور کارکنان بر حسب نیاز و با نظر معاونت ذی‌ربط و بالاترین مقام مسئول هر واحد سازمانی خواهد بود و باید به گونه‌ای که هماهنگ و برنامه ریزی شود که ضمن اطلاع رسانی قبلی و مناسب به ارباب رجوع، از بروز هر گونه وقفه در انجام وظایف و ایجاد اختلال در ارائه خدمت به شهروندان محترم جلوگیری شود.

این دستورالعمل توسط اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران تهیه و پیشنهاد شده و از سوی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران به تمامی واحد‌های ذی‌ربط ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران نوروز 99 شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته

به گزارش همشهری آنلاین، در پی بارش باران که سبب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و نفوذ شدید آب در منازل مسکونی مردم در شهر کنارک شده بود، یک گروه ۳۵ نفره از آتش نشانان پایتخت به همراه خودروها و تجهیزات کامل، به این شهر اعزام شدند.

حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در شهر کنارک به منظور کمک رسانی و با تعاملات معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و وزارت کشور بوده است. با هماهنگی مسئولان محلی، این گروه اعزامی از تهران تا به حال تخلیه آب از حدود ۵۰ ساختمان انجام و مسیرهای اصلی ۸ روستای شهرستان کنارک را باز شد به طوری که امدادرسانی و خدمات رسانی به هموطنان را انجام و تقریبا کار رو به اتمام است.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در حادثه ساختمان متروپل و همچنین سیل امام‌زاده داود نیز خدمت رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید:

دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟ آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک کد خبر 846957 برچسب‌ها سيل آتش‌ نشانی شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت