Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه آمریکا تأیید کرد که نتیجه آزمایش کرونای تعدادی از کارکنان این وزارتخانه مثبت بوده است. ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در یک نشست خبری تأیید کرد که نتیجه آزمایش کرونای تنی چند از کارکنان وزارتخانه تحت امر وی مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک پامپئو در این خصوص به خبرنگاران گفت: «نتیجه آزمایش کرونای برخی از کارکنان ما که تعدادشان به انگشتان یک دست می‌رسد، مثبت اعلام شده است.»

وی افزود: «واکنش ما به این قضیه دقیقاً همان چیزی بوده است که از همه آمریکایی‌ها در هر نقطه‌ای از جهان خواسته‌ایم انجامش دهند.»

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده از سوی مراجع رسمی آمریکا، تاکنون بیش از 5700 نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده‌اند که از بین آنها 97 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از مرز 5000 نفر گذشتبی‌اعتمادی 60 درصدی آمریکایی‌ها به اظهارات ترامپ درباره کرونامدیرعامل شرکت هواپیمایی آمریکا: بحران کرونا از حادثه 11 سپتامبر هم بدتر استمحقق آمریکایی: در شرایطی که کرونا آمریکا را زمین‌گیر کرده بود ترامپ در خواب غفلت بودسناتور آمریکایی خواستار پرداخت ماهیانه نقدی به شهروندان در دوره شیوع کرونا شدآمریکایی‌های ترسیده از کرونا در صف‌های طولانی خرید اسلحه هم می‌ایستند (+فیلم)گزارش|وضعیت جنگی در اروپا و آمریکا برای مبارزه با کرونا

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیماری کووید-19 ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کووید 19 ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا بیماری کووید 19 ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت امور خارجه مصر، ظهر امروز (سه‌شنبه)، به اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط ارتش اسرائیل واکنش نشان داد.

منابع اسرائیلی، صبح امروز، تصاویری منتشر کردند که نشان می‌داد تانک‌های اسرائیلی وارد گذرگاه مرزی رفح در جنوب نوار غزه شده‌اند. ارتش اسرائیل دقایقی بعد از انتشار این گزارش در رسانه‌ها اعلام کرد که این گذرگاه را اشغال کرده است.

وزارت خارجه مصر در واکنش به این اقدام گفت: عملیات نظامی اسرائیل در شهر رفح فلسطین و تسلط بر بخش فلسطینی گذرگاه رفح را محکوم می‌کند.

ارتش اسرائیل از روز گذشته حملات به شرق منطقه رفح را آغاز کرده است. این حملات در حالی آغاز شدند که مذاکرات آتش‌بس در غزه همچنان ادامه داشت و به پایان نرسیده بود.

وزارت خارجه مصر در ادامه اضافه کرد که این اقدام را عملی تنش‌زا و خطرناک می‌داند که حیات بیش از یک میلیون فلسطینی مستقر در رفح را که این گذرگاه نقشی اساسی در زندگی‌شان دارد، به خطر می‌اندازد. قاهره در ادامه از اسرائیل خواست که از سیاست رفتن تا لبه پرتگاه دست بردارد چراکه این اقدام می‌تواند سرنوشت تلاش‌های انجام‌شده برای آتش‌بس پایدار در نوار غزه را به خطر بیندازد. رفح منطقه‌ای پرجمعیت در جنوب نوار غزه است که بیش از یک میلیون فلسطینی در آنجا اسکان دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • شوک به کشتی جهان؛ مثبت شدن تست دوپینگ بروکس و بازگشت دیوید تیلور؟
  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی