Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@08:46:51 GMT

مردم از سلامت ماسک‌ها در بازار اطمینان حاصل کنند

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۲۹۵۲۱

مردم از سلامت ماسک‌ها در بازار اطمینان حاصل کنند

غلامرضا آهنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا هفته گذشته عرضه ماسک در تمامی داروخانه‌های استان ممنوع بود که ممنوعیت برداشته شده اما هنوز ماسکی از طرف شرکت‌های مورد تایید به داروخانه‌ها وارد نشده است.

وی گفت: ۶ شرکت در این مدت مجوز تولید ماسک با حداقل استانداردها را از معاونت غذا و دارو کسب کردند اما مجوز توزیع هنوز به هیچکدام از شرکت‌ها در استان داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بیرجند درباره فروش ماسک در برخی فروشگاه‌ها تصریح کرد: ممنوعیتی برای فروش ماسک در سوپرمارکت‌ها اتخاذ نشده اما ناظر بر تایید سلامت فروش ماسک در فروشگاه‌ها معاونت غذا و دارو نیست و دستگاه‌های ذیربط باید بررسی کنند.

وی افزود: در ارتباط با تهیه دستکش یکبار مصرف هم مردم استان با مشکل مواجه هستند که در کنار تهیه ماسک این موضوع را هم پیگیری می‌کنیم.

آهنی اظهار داشت: از اواسط هفته جاری تاکنون مشکلی برای تامین مواد ضد عفونی در استان وجود ندارد و مردم می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌ها انواع مختلف مواد ضد عفونی را خریداری کنند.

موارد مثبت کرونا در خراسان جنوبی به ۱۴۸ نفر رسیده است.

ویروس کرونا که ماه دسامبر گذشته از چین شیوع یافت، تاکنون به بیش از ۱۶۰ کشور دنیا سرایت و ۳۱ استان ایران را درگیر کرده است.

تاکنون ۱۰ شهرستان از ۱۱ شهرستان استان خراسان جنوبی درگیر با کرونا شدند و شهرستان‌های بیرجند، طبس، زیرکوه، قاینات و فردوس بیشترین میزان ابتلا را دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا خراسان جنوبی دارو دانشگاه علوم پزشکی ماسک ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۲۹۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است

  حشمت الله فلاحت پیشه گفت:  فارغ  آمارهایی که از رشد در دولت مطرح می‌شود  وقتی که به معیار اصلی ارزیابی عملکرد دولت می‌رسیم که همان میزان رضایت مردم است، متوجه مى‌شویم که در دولت آقای رئیسی چند کار انجام شده است؛ ۱- بیشترین فشارها بر دوش مردم وارد شد ٢- سالانه ۵۰ درصد مالیات افزایش پیدا کرد ٣-  برای کسب درآمد و سود از جیب مردم تلاش شد و دولت خود را در جیب و کاسبی مردم سهیم کرد که همه اینها در دنیای امروز بی‌سابقه است.

وی گفت:نه‌تنها در دولت آقای رئیسی عزم جدی برای رفع نیازهای اقتصاد مردم وجود ندارد؛ بلکه در جایی هم که مردم با وجود گرانی، تورم و بی‌سامانی اقتصادی زندگی خود را به‌سختی می‌گذراندند، دولت باز هم به گونه‌ای از جیب مردم برداشت می‌کند.

به گزارش شرق، فلاحت پیشه ادامه داد: آخرین آن مالیات بر عایدی سرمایه است، مردم اموال و املاکی دارند که ریسک تورم ناشی از خرید و حفظ و ارتقا و افزایش اموال خود را به جان خریده‌اند و این در حالی است که دولت خود را شریک در سرمایه و دارایی سود مردم کرده است و این عملکرد یعنی به عبارتی در شرایطی که در دولت سیزدهم ما تا هفت برابر فروش نفت در مقایسه با زمان تحریم داشتیم و درعین‌حال بخش عمده اموال مسدودشده کشور نیز آزاد شده بود، نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده؛ به طوری که میزان مالیات و عوارضی که از مردم در سال ۱۴۰۲ اخذ شد، هزار هزار میلیارد تومان بوده که خود یک رقم بی‌سابقه است .

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازار دارو را مدیریت می‌کنیم
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • شرکت هوش مصنوعی ایلان ماسک سرمایه ۶ میلیارد دلاری جذب می‌کند؟
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو