Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه در مورد انتشار ویدئوی توقف کامیون‌های ایرانی در مرز‌های رومانی، بلغارستان و ترکیه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سید عباس موسوی» در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص انتشار ویدیوی توقف کامیون‌های ایرانی در مرز‌های رومانی، بلغارستان و ترکیه اظهار کرد: پیرو شیوع کرونا در جهان، اکنون اروپا به یکی از کانون‌های اصلی درگیری با این بیماری تبدیل شده و مقررات سختگیرانه‌ای در مرز‌های کشور‌های اروپایی برقرار شده است که شامل اتباع اروپایی هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این شرایط، سفارتخانه‌های ما در اروپا و نیز تمامی کشور‌های منطقه و همسایگان، از یک ماه گذشته فعال و در آماده باش هستند و حتی کارشناسانی را بصورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن‌های مشخص اعلام کرده اند تا موارد را پیگیری کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: مشخصا درباره این کامیون‌ها نیز به محض اطلاع از مکان دقیق آنها، رایزنی‌ها هم در ستاد وزارت امور خارجه و هم سفارتخانه‌ها تا بامداد امروز ادامه داشته و با مقامات گمرکی رومانی، بلغارستان و ترکیه برای آن‌ها رایزنی شده است. اضافه می‌شود در حال حاضر صف‌های چند کیلومتری کامیون‌های متعلق به کشور‌های مختلف در مبادی مرزی این کشور‌ها تشکیل شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه به رانندگان عزیز ایرانی که به کشور‌های دیگر تردد می‌کنند توصیه کرد در صورت مواجه شدن با چنین شرایطی (اگر غیر معمول باشد و معطلی آنها ناشی از صف‌های طولانی در گمرکات کشور‌ها برای تشریفات اداری نباشد) سریعا با سفارتخانه‌های ایران در آن کشور تماس برقرار نمایند.کارشناسان کشیک در بخش کنسولی وزارت امور خارجه با شماره:

 

کارشناسان کشیک در بخش کنسولی وزارت امور خارجه با شماره:

۰۰۹۸۹۲۲۷۹۱۲۵۲۱،
۰۰۹۸۲۱۶۱۱۵۳۰۰۹

در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان با شماره:
۰۰۳۵۹۸۷۹۸۱۰۳۸۲

در سفارت جمهوری اسلامی ایران در رومانی با شماره های:

۰۰۴۰۷۶۱۱۲۱۸۰۲،
۰۰۴۰۷۶۱۱۲۱۸۰۱،
۰۰۴۰۷۶۴۰۲۲۴۹۰

در سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با شماره های:

۰۰۹۰۵۰۵۰۵۹۱۵۶۹،
۰۰۹۰۵۵۱۲۱۱۲۶۱۵

به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی هستند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سخنگو سخنگوی وزارت امور خارجه سخنگوی وزارت خارجه وزارت امور خارجه کامیون ها کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در نتیجه سیاست مخرب غرب، سطح خطر هسته ای به طور جدی افزایش یافته است.

زاخارووا در این بیانیه افزود که مسکو به آمریکا و ناتو درباره پیامدهای فاجعه‌بار احتمالی این رویکرد، که با هدف تضعیف امنیت روسیه دنبال می شود، هشدار داده است.

دیپلمات ارشد روس متذکر شد که اثربخشی بازدارندگی هسته‌ای روسیه در سطح لازم و کافی تضمین شده است و نباید کوچک‌ترین تردیدی در این باره کرد.

کد خبر 6089273

دیگر خبرها

  • تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد