Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم فوتسالیست ملی پوش قمی بر لزوم رعایت ضوابط قرنطینه خانگی توسط همه مردم و ورزشکاران تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، این روزها که بسیاری از مردم درگیر بیماری ریوی کووید١٩ هستند که تنها راه رهایی از آن قرنطینه خانگی است ورزشکاران روزهای پر چالشی را پشت سر می‌گذارند.

عده ای از ورزشکاران تمرین را رها کرده و در قرنطینه خانگی به خود استراحت مطلق داده‌اند اما عده دیگری در خانه نیز به تمرینات آمادگی جسمانی پرداخته‌اند تا شرایط بدنی ایده آل خود را از دست ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاها نعمتیان فوتسالیست قمی که چند دوره هم به تیم ملی فوتسال کشورمان دعوت شده است در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم در این باره عنوان کرد: رعایت قرنطینه خانگی تنها راه شکست ویروس کرونا است و امیدوارم همه هم وطنان عزیز خطرناکی این ویروس را درک و قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

وی افزود: همانند بسیاری از ورزشکاران تمرینات خود را به صورت انفرادی و در منزل دنبال می کنم تا بدن خود را آماده نگه دارم.

فوتسالیست قمی تیم سن ایچ ساوه اظهار کرد: برای نابودی کووید ١٩ راه دیگری جز رعایت قرنطینه خانگی نداریم و باید آن را رعایت کنیم تا وضعیت کشور به حالت عادی بازگردد.

وی افزود: وقتی تلاش های فراوان پزشکان و پرستاران کشور را می بینم به خود اجازه نمی دهم تا با شکستن قرنطینه خانگی کار ایشان را بیشتر کنم و در خانه می مانم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه قم کروناویروس قرنطینه خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۶۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق

اولین نشست مجازی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با کارکنان سراسر کشور برگزار گردید.

این نشست با حضور دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره، دکتر اسلام کریمی رئیس هیئت مدیره، مدیران و روسای ستادی و با حضور وبیناری همکاران مناطق ۳۲ گانه کشور در محل سالن جلسات شهدای سلامت ستاد مرکز این صندوق برگزار گردید.


در ابتدا دکتر محمود تبریزی ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد گذشته به ارائه گزارش از وضعیت صندوق پرداخته و از زحمات کلیه کارکنان این صندوق در ستاد و مناطق تشکر کردند.
سپس دکتر اسلام کریمی به بیان نکاتی در رابطه با اهمیت نیروی انسانی در سازمان‌ها پرداختند.

در انتها همکاران استان‌ها به صورت وبیناری و برخط با مدیرعامل به پرسش و پاسخ پیرامون برنامه‌های آتی صندوق پرداختند و همچنین از زحمات همکارانی که در برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حضور داشتند تقدیر و تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • عهد کردیم خودسانسوری نکنیم
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی