Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید هاشم حسینی در جلسه هماهنگی اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا در استان تهران که در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه بالغ بر ۱۰ هزار تخت بیمارستانی نقاهتگاهی در کشور از سوی نیروهای مسلح آماده شده است، گفت: از این تعداد تخت بیمارستانی دو هزار و ۵۰۰ تخت توسط ارتش و هفت هزار و ۵۰۰ تخت توسط سپاه آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح از اعمال بالاترین استانداردهای جهانی و بهداشتی در تخت‌های بیمارستانی آماده شده خبر داد و نقش نیروهای مسلح در طرح غربالگری را پشتیبانی دانست و افزود: بنا بر آمار اعلام شده بین ۳ تا ۵ میلیون نفر ایرانی در سامانه «سیب» ثبت نام نشده‌اند.

وی از اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا به صورت پایلوت و آزمایشی در سطح استان تهران خبر داد و اضافه کرد: این طرح با هماهنگی و همکاری سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران اجرا می‌شود و پس از رفع ایرادات و اشکالات در دیگر نقاط کشور اجرا خواهد شد.

حسینی با تشریح این طرح بسیج ملی گفت: این طرح چهار مرحله دارد، که در مرحله اول کارشناسان بهداشت تلفنی با افراد تحت پوشش خانه‌های بهداشت و سلامت تماس خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در مرحله دوم و با توجه به شرایط افرادی که مشکوک به کرونا هستند، به بیمارستان‌ها اعزام شده و بستری می‌شوند و یا تحت مراقبت و قرنطینه در خانه قرار می‌گیرند.

نماینده بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای رفع کمبود کادر درمانی در حال حاضر ۴۷۵ تیم سه نفره شامل پزشک، پرستار و مراقب از کادر پزشکی نیروهای مسلح آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند.

حسینی افزود: در صورت نیاز ۴۲۵ تیم دیگر در حال سازمان دهی است که وارد عمل می‌شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان تهران بهداشت و درمان بیمارستان پزشک نیروهای مسلح بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح طرح بسیج ملی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۷۹۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود

فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیروهای اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

به گزارش ایسنا، اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روزهای اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه‌ گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند