Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل با ۲۸ نفر افزایش نسبت به دیروز به ۳۵۵ نفر افزایش یافته است. ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

افشین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل با 28 نفر افزایش نسبت به دیروز به 355 نفر افزایش یافته و آمار فوتی‌ها با 5 مورد افزایش به 52 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتایج تلخ بی‌توجهی مردم به هشدارها و حضور شان در سطح خیابانها و بازارها در روزهای پایانی سال در این روزها با افزایش شمار مبتلایان مشخص می‌شود.

استاندار اردبیل: در سال جهش تولید گردشگری محور توسعه استروند صعودی بیماری کرونا در استان اردبیل متوقف شده استاردبیل|کاهش 80 درصدی سفرهای نوروزی به اردبیل؛ مبادی ‌ورودی ویژه کنترل می‌شود

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 360 نفر به علت ابتلای قطعی و یا احتمالی به ویروس کرونا، در بیمارستانهای استان اردبیل بستری هستند و متاسفانه بازهم شاهد سیر صعودی این بیماری هستیم.

فتحی تصریح کرد:  با توجه به روند شیوع بیماری و اپیدمی شدن آن  انتظار می‌رود برای چند روز آینده تا اواسط فروردین  میزان مرگ و میر به حدود  58 الی 62  نفر افزایش یابد و میزان ابتلای قطعی نیز به رقم  380 الی 390 نفر در نوسان باشد، اگر ساکنان استان اردبیل  موارد بهداشتی و توصیه های سازمان بهداشت را گوش ندهند باید مابین مرگ و زندگی یکی را انتخاب کنند.

انتهای‌پیام/ 131/ع

R41374/P1494/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کرونا در استان اردبیل ویروس کرونا نفر افزایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۸۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان