Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:11:56 GMT

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پنج ایستگاه ورودی به ساری

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۲۸۶

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در پنج ایستگاه ورودی به ساری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری ایستگاه های بازرسی در جاده ورودی  ساری- قائمشهر (روبروی هتل نوید)، ساری- میاندورود (بریدگی هولاء)، ساری-جویبار (استخر داراب)، ساری-سمنان (پاسگاه تلمادره) و جاده ساری - سوادکوه (ایستگاه کله بخش دودانگه) است.

بر اساس این طرح  صرفا افراد بومی ساکن ساری مجاز به ورود مرکز استان بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است و نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه نامه خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خودروهای متخلف در اجرای این طرح به مدت یک ماه توقیف و ۵۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

فرماندار شهرستان ساری همچنین اعلام کرد که  اصناف و مشاغل مشمول مقررات این طرح در قالب گروه‌بندی سه‌گانه (گروهی که باید کاملا فعال باشند، گروهی که باید تعطیل شوند و گروهی که بر اساس اقتضا و شرایط محلی فعالیت آن‌ها می‌تواند مجاز باشد) به اتاق اصناف ابلاغ شده است.

طرح ملی  فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا از بامداد امروز جمعه هشتم فروردین در مبادی شهرهای مختلف مازندران آغاز شده‌است.  ‎

طبق اطلاعیه وزارت کشور که از سوی استانداری مازندران نیز منتشر شده است به منظور مقابله و ممانعت از گسترش شیوع کرونا در کشور طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیر ضروری از بامدادامروز  آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم  اکنون یکهزار و ۲۳۴ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران ویروس کرونا مازندران بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟