Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:26:28 GMT

۷۵ درصد از مردم سنندج در خانه مانده اند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۹۴۳۳۷

۷۵ درصد از مردم سنندج در خانه مانده اند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی، فرماندار سنندج روز جمعه در جلسه کمیته پیشگیری و قطع زنجیره انسانی ویروس کرونا در راستای اجرای طرح فاصله گیری اجتماعی اظهار داشت: طبق آمارهای به دست آمده بیش از ۷۵ درصد مردم این شهرستان ضمن رعایت توصیه‌های بهداشتی، با ماندن در خانه و سعه صدر، به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  در ادامه از ۲۵ درصد باقی مانده مردم که به هشدارها بی‌توجه بوده اند درخواست کرد به پویش مردمی ماندن در خانه بپیوندند و از تردد در اماکن عمومی خودداری کنند.

زارعی ضمن تقدیر از همکاری و همراهی مردم با طرح مردمی قرنطینه خانگی به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از بامداد جمعه هشتم فروردین اشاره و اضافه کرد: در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بعد از ۱۵ فروردین اجرای طرح تمدید خواهد شد.

فرماندار سنندج با بیان اینکه بسیاری از مغازه‌داران به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحدهای صنفی کرده‌اند، یادآور شد: انتظار داریم باقی بازاریانی که ضرورتی برای فعالیت آنان وجود ندارند، اقدام به این کار کنند، در غیر این صورت ناچار به پلمب خواهیم شد.

زارعی خواستار جدی گرفتن کرونا و همکاری مردم برای قطع زنجیره این ویروس شد و گفت: واحدهای صنفی مانند نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها، واحدهای عرضه گوشت و مایحتاج مردم و جایگاه‌های سوخت فعال هستند و مردم از این لحاظ نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس قرنطینه خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۹۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال

معاون وزیر راه‌وشهرسازی از تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: ۲میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن در دست ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ارسلان مالکی، شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 2میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف طرح ملی مسکن در دست ساخت است.

او با بیان اینکه 45هزار هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن به محدودۀ شهرها الحاق شده‌است، اضافه کرد: ساخت 57شهرک برای اجرای این طرح در کشور مصوب شده‌است.

مقاوم‌سازی 115هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان

معاون وزیر راه‌وشهرسازی اعلام کرد: مراحل تصویب ایجاد بخشی از شهرک‌ها برای اجرای طرح ملی مسکن به پایان رسیده‌ و واحدهای مسکونی در این شهرک‌ها ساخته شده‌است.

مالکی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مسکن در لرستان به‌دلیل مشکل تأمین زمین دشوار شده‌است، یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی این عقب‌ماندگی را باید با هم‌افزایی جبران کنند.

او با اشاره به تأمین 300 هکتار زمین در لرستان بیان کرد: اگر مشکل تأمین زمین در این استان رفع شود شاهد سرعت در اجرای طرح ملی مسکن خواهیم بود.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم که واحدهای مسکونی با پیشرفیت فیزیکی 70درصد را تا پایان سال 1403 تحویل متقاضیان دهیم.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • استان‌ها‌ از مرحلۀ تأمین زمین ‌‌طرح ملی مسکن عبور کرد‌ند
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود