Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای علمای پاکستان در بیانیه ای فتوای حرام بودن هرگونه دخیره سازی اشیا ضروری را اعلام کردند. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه جنگ، شورای علمای پاکستان در بیانیه ای فتوای حرام بودن هرگونه دخیره سازی اشیا ضروری مردم را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه این شورا نیز آمده است که حکومت با احتکار کنندگان اقلام ضروری چون آرد و شکر باید به شدت برخورد کند و دادگاه ها اشد مجازات را برای آنان در نظر بگیرند.

وزیر پاکستانی: با همت مردم 15 روز دیگر تا شکست کرونا در کشور باقی استارسال پنجمین محموله کمک‌های پزشکی چین به پاکستانایجاد 182 مرکز قرنطینه کرونا توسط ارتش پاکستان

این شورا همچنین خواستار همکاری مردم با همه دستگاه های مربوطه برای غلبه کشور بر ویروس کرونا شد.

گفتنی است چند روز قبل پلیس پاکستان چندین محموله احتکار شده ماسک و اقلام بهداشتی را از چند انبار این کشور کشف و ضبط کرد.

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است

دوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ بود که نماینده رسمی نوکیا در ایران اعلام کرد؛ «این شرکت غیر از نماینده رسمی خود در حال حاضر هیچ مجوزی برای تولید تلفن همراه نوکیا در ایران به هیچ شرکتی نداده است.»

به گزارش فرهیختگان، این موضوع نشان داد شرکت «آتیلا همراه ایهان» که با استفاده از این برند، نوکیای تقلبی وارد بازار می‌کند و همچنین سبب شد تا شرکت نوکیا از آن شکایت کرده و رسانه‌ها هم بار‌ها علیه این تولیدات تقلبی افشاگری کنند. سابقا نیز کوروش کمپانی با سو استفاده و کلاهبرداری از مردم به واسطه تقلب در ساخت گوشی‌های همراه دست به چنین اقدامی زده بود. 

حالا بعد از گذشت تقریبا دو ماه و پس از بازتاب گسترده این موضوع در رسانه‌های اجتماعی، سید کاظم موسوی، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در واکنش به حواشی به وجود آمده درباره تولید تلفن همراه نوکیا در داخل کشور بدون اخذ مجوز از شرکت خارجی اظهار کرد: «عرضه این نوع موبایل‌ها به منزله تضییع حقوق مصرف‌کنندگان است. همچنین وی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عرضه نوکیای تقلبی گفت: فروش این نوع موبایل در بازار به دور از انصاف و حرام است. سازمان بازرسی کل کشور باید به این موضوع ورود کند.»

 

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!