Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمامی مسیرهای ورودی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های طبیعی استان کردستان برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم در روز «سیزده‌بدر» مسدود شد. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کردستان استانی سرسبز و خرم با طبیعتی شگفت‌انگیز است و به‌دلیل قدمت تاریخی و جغرافیای خاصی که دارد از مکان‌ها و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، مکان‌های زیارتی، زیبایی‌های طبیعی کوه‌های سر به فلک کشیده، آبشارها و چشمه‌های خروشان، این استان را به منطقه‌ای جذاب و دیدنی تبدیل کرده و به همین دلیل هر ساله میزبان تعداد زیادی از هم‌وطنان عزیزمان در سراسر کشور است.

استان کردستان علاوه‌بر جاذبه‌های دیدنی دارای مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز است و در تمامی ایام سال به‌ویژه ایام نوروز با آغوشی باز پذیرای مردم مناطق مختلف کشور و حتی گردشگران و مسافران خارج از کشور نیز بوده اما امسال مسئولان این استان در همان هفته‌های اول شیوع بیماری کرونا اعلام کردند اعلام کردند که تمام مکان‌های تاریخی و دیدنی، هتل‌ها و مسافرخانه‌های استان بسته و در ایام نوروز میزبان هیچ یک از مهمانان نخواهند بود.

گفت‌وگوی ویدئویی تسنیم-کردستان| امسال روز «سیزده‌بدر» در خانه می‌مانیم/خانه امن‌ترین جای دنیاست+فیلمگزارش| تاکید شهروندان کردستانی بر حضور در خانه در روز «سیزده به‌در» /‌ خانه ماندن بهتر از آلوده‌ شدن به بیماری است

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: ما مخالف شادی و نشاط مردم نیستیم و برای حفظ سلامت شهروندان و پیشیگیری از شیوع ویروس کرونا، ورودی پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح استان را بسته‌ایم.

وی افزود: از عصر روز گذشته در شهر سنندج ورودی‌های آبیدر، پارک کودک، خروجی‌ها به سمت کامیاران و گردنه صلوات‌آباد و دیگر خروجی‌ها بسته شده و امروز نیز (سیزده‌بدر) اجازه ورود مردم به پارک‌ها داده نشد.

براساس گزارش میدانی خبرنگاران تسنیم و مشاهدات عینی تمامی مسیرهای ورودی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌های طبیعی در استان برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم مسدود شده است.

در مرکز استان کردستان، برای کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در روز طبیعت و با هدف جلوگیری از حضور شهروندان در پارک جنگلی آبیدر، پنج ایستگاه کنترل ورود و خروج توسط  "نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، هلال احمر، کانون کوهنوردان، جمعی از نیروهای داوطلب مردمی و شهرداری" در مبادی ورودی و خروجی «میدان گاز، میدان حجاب، سه راهی تکیه‌وچمن،  پارک کودک و ورودی شهرک آبیدر» برپا شده است.

در ادامه تصاویری از مسدودشدن ورودی پارک‌های سطح شهر سنندج در روز طبیعت در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا را می‌بینید:

انتهای پیام/486/ی

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورودی پارک ها ویروس کرونا حفظ سلامت سیزده بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد

رضا یعقوبی گفت: پیرو گزارش پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی ۵ صفحه مجازی صادر ‌و گردانندگان آن ها تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضایی است، افزود: برابر رصد و پایش فضای مجازی که به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می شود، با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی ۵ صفحه که در شبکه های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می کردند، شناسایی شدند و فورا صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی ادامه داد: با تشکیل پرونده قضایی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تامین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضایی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرائم ارتکابی ادامه یابد‌.

وی با اشاره به اینکه بایستی سلامت ذهن و روح افراد و به ویژه کودکان و نوجوانان به هر طریق ممکن از آلودگی‌های فضای مجازی حفظ شود، به کاربران فضاهای مجازی هشدار داد: فعالیت آن ها در فضای مجازی مورد رصد و ردیابی مستمر واقع شده و با هر عمل غیر اخلاقی و مجرمانه از قبیل انتشار تصاویر مستهجن، مبتذل، توهین و تهدید و قدرت نمایی در فضای مجازی که امنیت روحی، روانی، اخلاقی و جسمانی افراد و جامعه را به خطر بیندازد، برابر قانون برخورد می شود. 

یعقوبی با اشاره به ماده ۷۴۲ کتاب تعزیرات قانون مجازات اسلامی افزود: دستگاه قضایی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا عده‌ای اندک فضای مجازی را بستری برای فروپاشی بنیان خانواده‌ها و ترویج انحرافات اخلاقی و آلودگی اذهان قرار دهند و به طور قطع قضات محاکم قضایی زرند نیز آرای بازدارنده ای برای مجازات این افراد صادر خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ضرورت ورود شرکت‌های فناور به صنعت کردستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد