Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پوپک بسامی که عضو اولین تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران است و در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان هم وزنه زد، در گفتگو با ایسنا در مورد فعالیت خود به عنوان پرستار در بحران شیوع ویروس کرونا بیان کرد: من در درمانگاه مجموعه ورزشی آزادی مشغول هستم و بیشتر مراجعه کنندگان ما ورزشکاران بودند اما خدا را شکر اردوها تعطیل شد و همه چیز تحت کنترل در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما حتی ایام عید هم تعطیل نبودیم و من هم خودم را در ساعات غیر کاری قرنطینه کردم و حتی به دیدن پدر و مادرم هم نرفتم.

او در پاسخ به این پرسش که از میان قشر ورزشکار، کسانی بودند که مبتلا به کرونا شده باشند، تصریح کرد: ورزشکار مشکوک به کرونا داشتیم که خدا را شکر پاسخ تست‌ها منفی بود اما از میان همکارانم کسانی بودند که به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بسامی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه خودش یا خانواده اش نگرانی بابت ابتلا به ویروس کرونا ندارند؟ تاکید کرد: اگر بگویم از کرونا نمی‌ترسم و خانواده‌ام نگران نیستند دروغ است. خانواده‌ام مخصوصا مادرم خیلی نگران هستند. مادرم با کوچکترین خبری در مورد بیمار شدن کادر درمانی با من تماس می‌گیرد و با گریه از من می‌خواهد مراقب خودم باشم. با این حال من سرکار می‌روم و می‌خواهم تا پایان شیوع ویروس کرونا ان‌شاءالله خدمت رسانی کنم.

بانوی وزنه بردار ایران در مورد همکاری کردن مردم برای شکسته شدن زنجیره ویروس کرونا گفت: امیدوارم مردم رعایت کنند چون هنوز درگیر این ویروس هستیم. می‌دانم این حرفم خیلی تکراری است اما واقعا در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی باعث شکسته شدن این زنجیره می‌شود.

او در مورد انجام تمرینات وزنه برداری خود نیز تصریح کرد: متاسفانه تمرینات وزنه برداری من خیلی کم شده است و خیلی دلم برای تمرینات تنگ شده است. البته باشگاه‌ها هم تعطیل شده است و کلا تمرینات همه ورزشکاران کم شده و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اما برنامه‌های زیادی برای آینده وزنه برداری خودم دارم و فقط منتظرم شیوع کرونا تمام شود و خیلی محکم و جدی پیگیر تمریناتم شوم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دختر پرستار کرونا وزنه برداری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات ۴ وزن نخست وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران در بخش دختران، با درخشش وزنه برداران کرمانی همراه شد. در رقابت‌های امروز دختران کرمانی موفق به کسب ۷ نشان طلا شدند ضمن اینکه ۳ مدال طلا نصیب استان فارس شد و ۲ طلا نیز به ایلامی‌ها رسید. نتایج چهار وزن نخست مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ایران که از ظهر امروز (یکشنبه شانزدهم اردیبهشت) در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزادی اسلامی واحد همدان آغار شده است به شرح زیر است:    دسته ۴۰ کیلوگرم نوجوانان    یکضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۴۴ کیلوگرم   دوضرب   زهرا پورامین (کرمان)   ۵۰ کیلوگرم   مجموع   زهرا پورامین (کرمان)   ۹۴ کیلوگرم    دسته ۴۵ کیلوگرم نوجوانان   یکضرب   هدیه سهراب پور پاریزی (کرمان)   ۳۸ کیلوگرم   حنانه بیژنی (ایلام)   ۳۷ کیلوگرم   پرنیا افشار (خراسان رضوی)   ۳۵ کیلوگرم   دوضرب   حنانه بیژنی (ایلام)

دیگر خبرها

  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند