Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اشرفی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تسهیلات آموزشی این دانشگاه برای دانشجویان در شرایط موجود اظهار کرد: یکی از تسهیلاتی که در نظر گرفته ایم، اعطای مرخصی بدون احتساب در سنوات دانشجویان است که شرایط آن مانند مرخصی در شرایط ترم های عادی است به انضمام اینکه اگر دانشجویان عذر موجهی در ارتباط با شیوع ویروس کرونا داشته باشند، به طور مثال دسترسی به اینترنت نداشته باشند و یا نمی توانند از امکانات آموزش غیرحضوری استفاده کند این مرخصی بدون اخذ شهریه به آن ها داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی افزود: همچنین اگر عضو خانواده دانشجو، گرفتار بیماری خاصی باشد و دانشجو در شرایط حادی قرار داشته باشد، این مرخصی به او داده می شود. دانشجویان برای ارائه درخواست خود صرفا به صورت غیرحضوری و از طریق ارسال ایمیل به بخش های آموزشی دانشکده خود اقدام کنند.

اشرفی زاده افزود: دانشجویان باید توجه داشته باشند که این مرخصی به همه آن ها داده نخواهد شد.

وی درباره امکان حذف اضطراری دروس توسط دانشجویان، گفت: به همه دانشجویان در مقطع کارشناسی این اجازه داده می شود که تا دو درس را تا آخر اردیبهشت صرف نظر از کف واحدها حذف کنند. به دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی نیز اجازه داده شده تنها یک درس را حذف کنند.

اشرفی زاده درباره آخرین آمار برگزاری کلاس های مجازی در این دانشگاه گفت: در حال حاضر آمار قابل اعتمادی ندارم ولی دانشگاه برنامه عادی خود را به شکل غیرحضوری ادامه می دهد. ممکن است برخی اساتید مشکل اینترنت داشته باشند و یا نتوانند در ساعت مقرر کلاس های خود را برگزار کنند که این ها می توانند کلاس های خود را به صورت جبرانی در آخر هفته ها و خارج از ساعت اداری برگزار کنند. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در ادامه تاکید کرد که امکان ذخیره سازی فایل ها در کلاس های برخط وجود دارد و دانشجویانی که در ساعت مقرر در کلاس ها آنلاین نشده اند، می توانند از این فایل ها استفاده کنند. 

کد خبر 4891940 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی آموزش مجازی دانشجویان اینترنت ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه های ایران دانشگاه ها منصور غلامی دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاعیه داشته باشند کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی میرسلیم نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفرهای خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899511

دیگر خبرها

  • عصبانیت میرسلیم از دولت /اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه به رئیسی چه افتخاری دارد؟
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • اعطای دکترای افتخاری به رییسی
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی