Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: از همان بدو شیوع کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همپای دیگر نهاد به کمک ستاد مبارزه با کرونا آمد و اقداماتی مانند تولید ماسک و توزیع اقلام بهداشتی در دستور کار قرار گرفت.

سلمان زاده افزود: کارگاه مربوط به گروه جهادی همکار ستاد فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان کردکوی، ۵۰ هزار عدد ماسک سه لایه تولید و از طریق سامانه فروش الکترونیکی وارد بازار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد که این کار توسط گروه جهادی همکار ستاد و در شرایط کرونایی و همچنین با شرایط جامعه و نگرانی های مردم در تهیه ماسک و با هدف خدمات رسانی در پیشگیری ابتلای این بیماری نسبت به هم استانی ها انجام می شود.

سلمان زاده اضافه کرد: گروه جهادی این ستاد در نظر دارد به زودی با ایجاد کارگاه های تولیدی در شهرستان های گرگان و علی آبادکتول میزان تولید ماسک را به روزانه ۱۵۰ هزار عدد برساند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان ادامه داد: البته در آینده نزدیک با ایجاد کارگاه های جدید و با همت جهادگران استان این تعداد (تولید ماسک) به رقم تعداد ۲۳۰ هزار عدد خواهد رسید.

وی گفت: البته ستاد در استان خدمات خوبی را در این بحران ارائه داده که می توان به اعلام هشدار بیماری و توصیه های پیشگیرانه در مناطق کم برخوردار - آگاه بخشی و توزیع بروشور - توزیع ماسک های خانگی - همکاری در ضدعفونی کردن اماکن عمومی و توزیع بسته های بهداشتی شامل ژل ضدعفونی، محلول ضد عفونی و ماسک هم به عموم مردم و هم بیماران خاص و سرطانی مددجویان کمیته امداد در استان اشاره کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان در واکنش به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: هجمه نابخردانه آمریکا به این ستاد، نشان از قدرت بالای خدمات این ستاد به مردم کشور و ضعف آمریکا در مدیریت بحران‌های پیش آمده در این کشور به ویژه مبارزه با بیماری ویروس کرونا است.

وی بیان کرد: دولت آمریکا از توفیقات نهادهای انقلابی در خدمت رسانی به مردم و مناطق کم برخوردار عصبانی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا حضرت امام ماسک مدیریت بحران وزارت امور خارجه آمریکا ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرمان حضرت امام تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین، همخوانی زیبای خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع) و حال و هوای معنوی زائران و مجاوران را در این ویدئو ببینید. این ویدئو مربوط به شامگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه است.

کد خبر 849626 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم حرم امام رضا (ع) مشهد امام رضا

دیگر خبرها

  • لایحه‌ مالیاتی دولت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید
  • انتقاد تند یک کاندیدای انتخابات از ذوالنور/ حواست هست که خودت را زیر سوال می‌بری؟/ قالیباف شانس اول ریاست مجلس است
  • ۱۶هزار و ۵۵۴صندوق رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین توزیع شد
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • جزئیات برنامه دهه کرامت
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی