Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از خوزستان، متن پیام تبریک سید امید شهیدی نیا به شرح زیر می باشد:

با سلام

یکی از عوامل اصلی پیشران در توسعه پایدار حفظ و ارتقاء سلامت محیط پیرامون انسان ها می باشد، به همین منظور در تقویم فدراسیون بین المللی بهداشت محیط مصادف با نوزدهم فروردین ماه روز جهانی بهداشت نامگذاری شده است.

از این نظرانجام فعالیت ها و خدمات مؤثر مستلزم رعایت بهداشت محیط جهت پیشگیری از بیماری های مرتبط با عوامل محیطی اعم از بیماری های واگیر و حفظ و ارتقاء سطح سلامت جامعه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا این روز را فرصتی مناسب برای تقدیر از زحمات تلاشگران بهداشت محیط می دانم که در این بازه حساس و خطیر در خط مقدم حفظ سلامت کارکنان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و هم راستا با سایر عوامل و دستگاه های فعال در بخش های درمانی و بهداشتی در پیشگیری و کنترل ویروس مخرب کرونا قرار گرفته اند و در این شرایط سخت خالصانه از سلامت و بهداشت جامعه دفاع می نماید.

بدون تردید زحمات شما در این مقطع حساس قابل تقدیرو تشکر می باشد. مجدداً این مناسبت را حضور همه شما عزیزان فعال در عرصه بهداشت تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: روز جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است

 ریحانه راحتی مسئول واحد سلامت روان مرکز بهداشت میرجاوه گفت: افرادی که در خانواده استرس دارند معمولا پرخاشگری زیادی از خود نشان می دهند و این موضوع روی کودکان هم تاثیر منفی دارد

وی افزود: استرس در کانون خانواده را می‌توان با تکنیک های موثر که کارشناسان سلامت روان آموزش می‌دهند کنترل نمود.

ریحانه راحتی گفت:  در سه ایستگاه مستقر در بهزیستی ،بخشداری و مراکز بهداشتی شهری و روستایی به مراجعین و کارکنان ادارات  شهرستان میرجاوه به مناسبت هفته سلامت خدمات حوزه سلامت روانی، اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد  توسط کارشناسان سلامت روان مرکز بهداشت ارائه می شود

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیام وزیر بهداشت به‌مناسبت گرامیداشت روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • سلامت کارگران تحت تاثیر بیماری‌های مرتبط با تغییرات آب و هوایی
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد