Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست کمیته بحران این بانک ضمن تبیین شیوع ویروس کرونا در جهان اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا تاثیرات بسزایی بر اقتصاد جهان داشته و اقتصاد دنیا را با بحران مواجه کرده است. ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷ اقتصادی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لـله گانی در این جلسه به آثار این ویروس بر اقتصاد ایران اشاره کرد و افزود: از آثار و تبعات این ویروس در ایران می‌توان کاهش قیمت نفت، کاهش صنعت توریسم، کاهش صادرات غیر نفتی و افزایش مصرف آب، حملات سایبری و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد که بانک رفاه به منظور کاهش اثرات موارد یاد شده اقداماتی از قبیل پرداخت بیمه بیکاری، ارائه تسهیلات به مشاغل خودگردان، واحدهای تولیدی و یارانه بگیران را در پیش گرفته است.
وی استفاده از تجارب شرکت ها و سازمان های دیگر را برای تبدیل تهدیدات کرونا به فرصت مفید خواند و گفت: انتشار این ویروس تاثیرات قابل ملاحظه ای بر اقتصاد جهان داشته است؛ به نحوی که می توان آن را آغازی بر وقوع یک رکود در اقتصاد جهانی دانست. از این رو بررسی روندهای رکود و رونق در گذشته و تاریخ شوک های اقتصادی ناشی از شیوع بحران های مشابه، ما را قادر می سازد تا با پایش رفتار بازارها، کسب و کارها و فعالیت های اقتصادی در سطح ملی و بین المللی و همچنین استفاده از تجارب مفید آن ها اقدامات مناسبی در شرایط کنونی انجام دهیم.
مدیر عامل بانک رفاه همچنین با اشاره به تأثیر ویروس کرونا بر کسب و کارهای کوچک گفت: شیوع ویروس کرونا بر وضعیت بنگاه های اقتصادی کوچک تاثیر بسزایی داشته و آن ها را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است. در همین راستا بانک رفاه به منظور حمایت از این بنگاه ها اقداماتی از قبیل ارائه تسهیلات به مشاغل خودگردان و واحدهای تولیدی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

R1010113/P/S79,7/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا بر اقتصاد بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.
این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 
در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.
در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 
کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • آثار تاریخی مکشوفه در گذر کمرزرین، گویاترین زبان تاریخ اصفهان است
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد