Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام کفیل از اجرای پویش مهدوی «#به_ یاد_ او» به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و گفت: مسابقه کتاب‌خوانی «علائم ظهور» در پی ارتباط شیوع کرونا با ظهور، از نیمه شعبان تا عید فطر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدصادق کفیل» در گفت وگو با خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) برای نیمه شعبان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت پیش آمده در کشور در پی شیوع کرونا و تعطیلی تجمعات و اماکن مذهبی و با توجه به عُلقه و علاقه مردم ایران به امام زمان(عج) و عرض ارادت به ایشان در نیمه شعبان، پویش مهدوی «#به_ یاد_ او» را راه اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) ادامه داد: این پویش با دغدغه برگزاری جشن ها و احیای شب نیمه شعبان در فضای خانگی و ارتباط با امام زمان(عج) در حال اجرا است.

 

وی تصریح کرد: این پویش محدویت سنی ندارد و کل اعضای خانواده می‌توانند در آن شرکت کنند. با توجه به شیوع ویروس کرونا شکل متفاوتی از برگزاری جشن نیمه شعبان را فراروی منتظران مهدوی قرار داده است تا به توسعه و نشر فعالیت های مهدوی خود اقدام کنند و به طرق مختلف به یاد حضرت حجت(عج) باشند. جا انداختن اهمیت این روز برای بچه ها یکی از مهمترین اهداف اجرا این پویش است.

 

حجت الاسلام کفیل تاکید کرد: علاقه‌مندان می ‌توانند تصویر آذین‌ بندی و چراغانی خانه و درب منازل، نقاشی، طرح گرافیکی، عکس‌نوشت، شعر و داستان را به اشتراک‌گذاری گذاشته و یا از شعرخوانی، مداحی، قرائت دعای سلامتی و دعای فرج همچنین ویدئویی یک دقیقه‌ای و بیان دل‌گویه با امام(عج) را ضبط و برای شرکت در این پویش ارسال کنند. مهلت شرکت در این پویش تا 25 فروردین ماه اعلام شده است.

 

وی از آغاز مسابقه کتابخوانی مهدوی از روز نیمه شعبان خبر داد و گفت: با توجه به طرح این مسئله که شیوع کرونا با علائم ظهور در ارتباط است این مسابقه کتابخوانی با تکیه بر کتاب «علائم ظهور» حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از نیمه شعبان تا عید فطر برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کفیل درباره دیگر اقدامات بنیاد مهدی موعود(عج) برای نیمه شعبان، ابراز کرد: مجموعه پوسترهایی از سخنان مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب و بیانات مهدوی ایشان با عنوان دولت کریمه تولید برای انتشار در این ایام تولید شده است. این پوسترها به تمدن نوین اسلامی و لوازم تحقق آن اشاره دارد.

 

وی از تولید اینفوگرافی ها و موشن گرافی هایی به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و افزود: وظایف منتظران، دعای «اللهم توفیق الطاعه...»، آیات مهدوی، سخنان مهدوی شهدای مدافع حرم، 12 خواسته امام زمان(عج) از ما و آسیب شناسی جامعه منتظر در قالب پنج اینفوگرافی تولید و در فضای مجازی منتشر شده است.

 

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد مهدی موعود(عج) ادامه داد: چهار موشن‌گرافی هم با محور نشر رسانه و با موضوعاتی در تبلیغ ادیان، مستشرقان و مهدی پژوهان، بررسی میزان اعتقاد و گرایش ادیان به بازگشت منجی و پشت پرده منافع آمریکا در حمایت از اسرائیل تولید شده است.

 

وی از اجرای طرح «احسان مهدوی» در ایام تعطیلی تجمعات مذهبی و جشن های نیمه شعبان به دلیل شیوع کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: بسیاری برای جشن ها هزینه می کردند که با این طرح می توان بخشی از هزینه آنها را به محرومان اختصاص داد.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن نیمه شعبان نیمه شعبان مهدی موعود عج حجت الاسلام شیوع کرونا نیمه شعبان جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۲۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • شعبان جولا: دانشجو باید به تقابل تمدنی وارد شود و به بیانیه دادن اکتفا نکند/ حق وتو آمریکا باید سلب شود
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند