Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت سالروز شهادت شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد و در آن مجاهدت‌های کم نظیر صیاد دل‌ها را موجب ماندگاریِ نامی بلند و افتخار آمیز برای آن نظامی ولایی، خستگی ناپذیر و انقلابی و عزت و سربلندی نظام مقدس اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و یک سال پیش مردی آرمان‌خواه و نمونه و الگویی بارز از ولایتمداری و اخلاص که عمر پربرکت خود را با ایثار، استقامت و از خودگذشتگی و اقدامات اثربخش در جهت پیروزی، تثبیت و تحکیم پایه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی گذرانده بود؛ شهد شیرین شهادت را نوشید و به آرزوی دیرینه خود رسید.

افتخار آفرینی و اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در کوه‌های سربه فلک کشیده کردستان و سرزمین‌های تَف دیده جنوب در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت مُنبعث از الگوی ایرانی – اسلامی آن شهید والامقام در ارتش و نیرو‌های مسلح عجین گشته و اعتقاد، انضباط، خدامحوری، ولایت‌مداری و شجاعت؛ فراز‌هایی از ابعاد شخصیت بارز اخلاقی و نظامی است که از او الگویی نمایان و درخشان برای سربازان مدافع دین و سرزمین پهناور ایران سربلند اسلامی ساخته است.

ساده زیستی و مردمی بودن، معنویت محوری در تمامی امور، خدامحوری، وطن دوستی، خودباوری و آینده نگری؛ از دیگر خصوصیات و صفات بارز آن امیر سرافراز ارتش اسلام بود که او را در بین دوستان و عاشقان نظام محبوب کرده بود.

اعطای القابی همچون "سرباز صادق و فداکار دین و قرآن"، "نظامی مؤمن، پارسا و پرهیزگار" و "بنده برگزیده خدا"، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به امیر سپهبد صیاد شیرازی؛ آن شهید گرانقدر را به الگویی عینی و عملی تبدیل کرده که سال‌ها الهام بخش راهیان این مسیر متعالی خواهد بود.

شهید صیاد شیرازی پیشگام تقویت اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح بود که با اعتقاد قلبی به نتایج شگرف اتحاد و همبستگی ارتش و سپاه و با فرماندهی قاطع و منطبق بر اصول اسلامی و نبوغ نظامی خود پیروزی‌های بزرگی را در ده‌ها عملیات بزرگ دفاع مقدس و همچنین عملیات مرصاد تقدیم مردم شریفمان کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیست و یکمین سالروز شهادت آن امیر سرافراز، یاد و خاطره سپهبد‌های اخلاص، شهیدان امیر سپهبد سید محمدولی قرنی، امیر سپهبد علی صیاد شیرازی و سردار سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی داشته و علو روحی شهدای والامقام میهن اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای خدمت و سلامت را از خداوند متعال مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی صیاد شیرازی امیر سپهبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۳۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی