Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهور در دیدار معاونان و مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، از عملکرد موفق بانک ملت و کسب رتبه نخست در همگامی با تحول دیجیتال، ترسیم نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال و واگذاری دارایی های مازاد قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، معاون اول رییس جمهور به پاس این عملکرد موفق در دو حوزه کلیدی اقتصادی و بانکی، دو لوح قدردانی به دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این لوح های تقدیر که به امضای دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی رسیده، از اهتمام و همکاری مناسب بانک ملت در اجرای برنامه ابلاغی واگذاری دارایی مازاد بانک ها و همچنین همگامی با تحول دیجیتال و تهیه نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال در راستای اقتصاد هوشمند قدردانی شده است.

براساس این گزارش دکتر جهانگیری در این جلسه همچنین از برنامه ریزی لازم برای پرداخت تسهیلات با نرخ سود ترجیحی ۱۲ درصدی به بنگاه های آسیب دیده از طرح فاصله گذاری اجتماعی و فراهم کردن شرایطی برای رفع نیازهای اقشار آسیب پذیر خبر داد.

معاون اول رییس جمهور همچنین گفت: فروش اموال بانک ها نیز نقش تعیین کننده ای در اقتصاد کشور دارد زیرا با افزایش منابع بانک ها قدرت پرداخت تسهیلات افزایش می یابد که این موضوع رسالت مهم نظام بانکی است.

معاون اول رییس جمهور همچنین حجم فعالیت بانک های دولتی و بانک های زیرمجموعه اصل ۴۴ را در اقتصاد کشور مثبت برشمرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز در این جلسه نقش این وزارتخانه در بهبود شرایط اقتصادی،‌ توسعه کشور ورفع اشکالات بنگاه ها را بی نظیر ارزیابی کرد و گفت: مهمترین برنامه وزارتخانه متبوعش حرکت به سمت اقتصاد هوشمند و بهبود فضای کسب و کار است.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد باید اهرمی برای جهش تولید در سال ۱۳۹۹ باشد اظهار داشت: عزم و اراده این وزارتخانه در جهت رشد و توسعه و افزایش تولید است و ما از راهکارهای پنجره واحد الکترونیکی، بانکداری دیجیتال،‌ مولد سازی دارایی ها و جذب سرمایه گذاری خارجی استفاده خواهیم کرد.

دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت هم به خبرنگار روابط عمومی بانک ملت گفت: موفقیت های امروز بانک ملت حاصل تلاش و خرد جمعی مدیران و کارکنان دلسوز این بانک و همسویی با سیاست های اقتصادی کلان نظام، برنامه های دولت و وزارت اقتصاد است.

وی اظهار داشت: بانک ملت در حوزه بانکداری دیجیتال سرمایه گذاری علمی و تحقیقاتی زیادی انجام داده است و آثار آن در ارایه خدماتی نوین و متمایز به زودی و بیش از گذشته نمایان خواهد شد.
دکتر بیگدلی واگذاری دارایی های مازاد بانک را در راستای سیاست های ابلاغی دولت و وزارت اقتصاد، یک راهبرد اساسی و مستمر در بانک تحت مدیریت خود ذکر و تاکید کرد، پیشگامی بانک ملت در این حوزه تداوم خواهد یافت.

مدیرعامل بانک ملت دریافت لوح تقدیر از معاون اول رییس جمهوری و وزیر اقتصاد را افتخاری بزرگ و مهم برای کارکنان، مشتریان و سهامداران این بانک بزرگ بورسی توصیف و تصریح کرد: از زحمات همکارانم در بانک ملت که در روزهای سخت مبارزه با کرونا نیز سنگر جهاد اقتصادی را حفظ کردند و با جان و دل امور بانکی مردم و بنگاه های اقتصادی را انجام دادند تشکر می کنم.

دکتر بیگدلی ابراز امیدواری کرد بانک ملت در سال جهش تولید، همچون سال های گذشته و بیش از آن، نقش موثری در تامین مالی بنگاه های اقتصادی و توسعه کسب و کارها ایفا نماید.

لینک کوتاه: asriran.com/003271

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک ملت معاون اول رییس جمهور بانکداری دیجیتال واگذاری دارایی بانک ملت دارایی ها بنگاه ها بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در شرایطی که در هفته‌های گذشته کار واگذاری استقلال و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی متشکل از زیرمجموعه‌های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و 6 بانک کشور انجام شده بود، اما همچنان در سامانه سازمان بورس و اوراق بهادار، این تغییرات صورت نگرفته است.

به نقل از ورزش سه در واقع پس از واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس به بانک‌های: بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) و واگذاری 85 درصد از سهام استقلال به: شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (۵ درصد)، شرکت‌های پتروشیمی بندرامام خمینی (ره)، شهید تندگویان، بوعلی و پارس (هر کدام 20 درصد)، این دو باشگاه از زیر سایه وزارت ورزش و جوانان خارج شدند.

با این حال، همچنان در سایت رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار و مقابل نام سهامداران دو باشگاه، تغییری دیده نمی‌شود. با مراجعه به سایت مذکور و جستجوی نام استقلال و پرسپولیس، مشاهده می‌شود که از وزارت ورزش و جوانان به عنوان سهامدار اصلی سرخابی‌ها با 90 درصد سهام نام برده شده است.

ضمن اینکه از زمان واگذاری سرخابی‌ها، هنوز این دو باشگاه هیچ اطلاعیه رسمی مبنی بر واگذاری را در سامانه کدال منتشر نکرده‌اند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902817

دیگر خبرها

  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است