Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@03:17:37 GMT

آشپزخانه حسن معجونی را ببینید!

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۹۰۸۳۳

آشپزخانه حسن معجونی را ببینید!

نخستین دوره نمایشگاه مجازی عکس تئاتر با عنوان «گالری مجازی» برگزار شده است و عکاسان تئاتر آثار متفاوتی از خود ارائه دادند. در ادامه عکس هایی از البرز تیموزاده مشاهده می کنید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ نمایشگاه «گالری مجازی» در راستای حمایت از اعضا انجمن عکاسان خانه تئاتر در برابر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و در صفحه اینستاگرام برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، به ترتیب عکس هایی از البرز تیمورزاده از نمایش های آشپزخانه، خانه ابری، متاستاز، بعد از اتفاق....، همین دور وبر، لِ ته، شکستنی، لطفا با احتیاط حمل شود، هار، سال ثانیه مشاهده می کنید.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تئاتر فرهنگ و هنر ویروس نمایش مجازی شیوع ویروس کرونا گالری مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۹۰۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز پیش از ظهر یکشنبه از پروژه ادامه بلوار ماهان و در امتداد آن بلوار سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهید ناصربخت که به دانشگاه خوارزمی نیز می‌رسد، بازدید کرد.

تکمیل این مسیر، بار زیادی از ترافیک خیابان شهید بهشتی و گره‌های ترافیکی در محدوده حصارک کرج را کاهش می‌دهد و سبک می‌کند.

استاندار البرز در این بازدید که با همراهی مهرداد کیانی شهردار کرج انجام شد، بر ضرورت تکمیل این پروژه و رفع موانع و معارضان آن تاکید کرد.

کد خبر 6090704

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج