Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در کل کشور نیز روند ابتلای جدید به کرونا نسبتا نزولی بوده اما تداوم این وضعیت بستگی به همکاری مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج حریرچی عصر امروز در آیین معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: برای نخستین بار در ماه‌های اخیر تعداد فوتی‌ها در کشور از رقم  ۱۰۰ نفر پایین‌تر آمده و این دستاورد مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کل کشور نیز روند ابتلای جدید به کرونا نسبتا نزولی بوده اما تداوم این وضعیت بستگی به همکاری مردم در اجرای مناسب طرح فاصله اجتماعی هوشمند و کاهش ترددها دارد.

معاون وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: تاکنون ۷۴ هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۴هزار و ۶۸۳ نفر رسید.

وی با اشاره به سختی‌های  فاصله‌گذاری تصریح کرد: تعدادی از مردم  به‌ویژه افراد روزمزد و با درآمد ثابت  فشارهایی متحمل می‌شوند اما برای حفظ سلامتی و حتی اقتصاد آینده خود سختی‌ها را باید تحمل کرد.

حریرچی وضعیت شیوع بیماری کرونا را در اردبیل متوسط دانست و گفت: تعداد بستری‌ها و فوتی‌ها نیز نسبت به اسفندماه کاهش یافته اما متاسفانه در روزهای اخیر در کاهش ابتلای جدید تغییر محسوسی دیده نمی‌شود.

وی به افزایش ترددها در اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس و حرم‌های مطهر برای جلوگیری از شیوع بیماری نباید عده‌ای با ترددهای غیرضروری باعث شیوع و گسترش بیماری شوند.

معاون وزیر بهداشت به تغییر رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این جابجایی قرار بود دی ماه گذشته اتفاق بیافتد که به تاخیر افتاد و در واقع یک تغییر مدیریتی و انتقال تجربه است.

گفتنی است؛ در این آیین از زحمات دکتر قدرت اخوان اکبری تجلیل شده و دکتر شهرام حبیب زاده بعنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/3463/111

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت آموزش پزشکی درمان پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۰۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان گفت: ۱۰۷ طرح در ادامه تکمیل زنجیره فولاد، در مجتمع فولاد بافق در حال اجرا است.      او افزود: با اجرای این طرح ها، مجتمع فولاد بافق بی نظیرترین مجموعه فولادی در سطح کشور، خواهد شد.      دهقان بیان کرد: این مجتمع تاکنون برای بیش از هزار نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.      او خاطرنشان کرد: با اجرای این ۱۰۷ طرح این اشتغالزایی به بیش از شش هزار نفر خواهد رسید.    عظمتی مدیر بهره برداری کارخانه نورد مجتمع فولاد بافق گفت: ظرفیت این کارخانه ۵۵۰ هزار تن در میلگرد از سایز هشت تا ۴۰ و ۵۰۰ هزار کلاف‌های صنعتی و ساختمانی از سایز ۵/۵ تا سایز ۲۰ به صورت ساده و آج دار است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • دلار باز هم نزولی شد
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • درمان جدید بیماری آلزایمر
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه