Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران بر عدم آلودگی پساب‌های زیرزمینی در تغسیل متوفیان کرونایی با توجه به نظارت‌های دقیق صورت گرفته تاکید کرد. تاریخ انتشار: 12:10 - 27 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۲۹۰۴

مصطفی کاظمی، مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان به تشریح بازدید اخیر خود از مجموعه بهشت زهرا (س) و نظارت بر امر تغسیل متوفیان کرونایی پرداخت و گفت: سازمان بهشت زهرا (س) در مجموعه سازمان‌های شهرداری تهران یک مجموعه موفق تلقی می‌شود که این نتیجه همکاری و همدلی مدیریت سازمان با مجموعه کارکنانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خصوص در بحران کرونا که سازمان بهشت زهرا (س) به نوعی خط مقدم محسوب می‌شود و این دغدغه وجود داشت که در دفن متوفیان کرونایی باید به چه مواردی دقت شود تا شهروندان و سیستم حاکمیت از این مساله نگران نباشند.

وی ادامه داد: به شکل‌های مختلف اثبات شد که سازمان بهشت زهرا (س) تحت پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق شده است که به نحو مطلوب عملکرد خوبی داشته است.

کاظمی با اشاره به بازدید اخیرش از مجموعه عروجیان و سازمان بهشت زهرا (س) و خدماتی که به شهروندان داغدار ارائه میشود، روند تغسیل و عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) با توجه به شیوع کرونا و بحران بوجود آمده خاطرنشان کرد: آنچه که من از مشاهدات میدانی خودم می‌توانم بگویم این است که آنچه شنیده بودیم با آنچه که دیدیم تطابق داشت و مساله خاصی در این زمینه وجود ندارد و پرسنل بهشت زهرا (س) با روحیه بالا و در سطح قابل قبولی با دل و جان در حال خدمات رسانی هستند.

وی در پاسخ به سوالی درباره تمهیدات اندیشیده شده درباره پساب‌های زیرزمینی با توجه به تغسیل متوفیان کرونایی به روند نظارتی دقیق صورت گرفته بر این مساله اشاره کرد و گفت: سازمان آب و فاضلاب به این مساله ورود کرده و آن‌ها تایید کرده‌اند که این مساله آلودگی دربرندارد.

بیشتر بخوانید: نظارت دقیق بر عدم آلودگی‌های زیست محیطی در تغسیل متوفیان کرونایی/ رصد مستمر سلامت پرسنل بهشت زهرا (س)

کاظمی ادامه داد: استقرار سیستم تصفیه‌خانه هم با نظارت سازمان آب و فاضلاب در اینجا با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صورت گرفته است و در این زمینه جای نگرانی نیست.

مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران خاطرنشان کرد: خدماتی که به مردم ارائه می‌شود با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و خوشبختانه خود مردم هم رعایت می‌کنند و به طور کلی مجموعه عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) مثبت ارزیابی می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه همین مساله که ما در این اوضاع کرونایی مورد جدی ابتلا به این بیماری را در سازمان بهشت زهرا (س) نداشتیم، نشان‌دهنده آن است که کیفیت کار در حد مطلوبی انجام می‌شود.

کاظمی با اشاره به حضور جهادگران در کنار کارکنان زحمتکش سازمان بهشت زهرا (س) تصریح کرد: پس از تایید مجوز تغسیل متوفیان کرونایی از سوی ستاد مقابله با کرونا، با ورود طلاب جهادی و همکاری عوامل سازمان بهشت زهرا (س)، همکاری بسیار خوبی رخ داد.

وی ادامه داد: این موضوع و بحران کرونا یک اتفاق پنهانی را رقم زد که شاید در حالت عادی کمتر می‌توانستیم شاهدش باشیم مجموعه همکاری و یاری سازمان‌ها و بخش‌های مختلف به ویژه کمک‌های مردمی و مشارکت‌های اجتماعی در مدیریت کرونا بود که سازمان بهشت زهرا (س) هم از این مساله مستنثنی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث ارائه خدمات به متوفیان کرونایی و محاسبه مبلغ دریافتی و ریالی آن از خانواده‌ها مجموعه شهرداری تهران تابع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران است و خودش به طور مستقل نمی‌تواند در این زمینه تصمیم‌گیری کند و قاعدتا مانند دیگر متوفیان و مراجعین که تعداد آنان کم هم نیست محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا شهرداری تهران کرونا تغسیل متوفیان کرونایی سازمان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۰۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مهرداد شریفی در حاشیه حضور در شهرستان باوی و بررسی روند انجام مصاحبه جذب بهورزی در این شهرستان، گفت: بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها هستند، بنابراین باید بهترین و مجرب‌ترین جوانان روستا برای آموزش و استخدام به عنوان بهورز انتخاب شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش، ارتقاء و جذب نیروی انسانی مجرب و کارآمد در نظام سلامت، افزود: دقت و حساسیت در برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه جذب بهورزی با هدف ارائه بهینه خدمات سلامت و حفظ و حراست از حقوق داوطلبان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصاحبه جذب بهورز از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به صورت روزانه و براساس جدول زمانبندی در محل شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است و تاکنون بازرسی‌های بعمل آمده از نظر روند اجرای کمی و کیفی برنامه رضایت بخش بوده است.

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • وزیر بهداشت: مراکز دندانپزشکی دولتی افزایش می‌یابد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری