Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در بسته خبری پیش‌رو بخشی از اخبار گوشه و کنار استان آذربایجان غربی گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی آخرین وضعیت مناطق زلزله زده بخش قطور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی به روند آواربرداری در مناطق زلزله زده بخش قطور اشاره کرد و افزود: تاکنون 1153 واحد مسکونی تخریب شده آواربرداری شده است.

آیدین رحمانی تصریح کرد: در طول این مدت نیز برای دو هزار و 590 واحد مسکونی پروانه ساخت بر اساس طرح هادی صادر شده است.

مسمومیت 30 نفر در آذربایجان‌غربی براثر سوء مصرف الکل

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: از 20 اسفند تاکنون، 30 نفر به علت سوءمصرف الکل در آذربایجان‌غربی مسموم شده‌اند.

باقر بهرامی بیان کرد: از این تعداد 6 نفر فوت کرده‌اند.

انفجار گاز شهری در میاندوآب حادثه آفرید

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از انفجار شدید گاز شهری در کوی جهادگران شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: شدت انفجار به حدی بوده که شیشه‌های برخی از همسایه‌ها هم خسارت خورده و موجب سوختگی شدید یک نفر که در خانه بود شد و در نهایت توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

بارش برف و باران در جاده‌های 3 استان/ ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوینافزایش 3.3 درصدی تردد در جاده‌های کشور/جاده چالوس همچنان مسدود استرشد 8.5 درصدی تردد در جاده‌های کشور/ جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شد

توزیع 45 هزار بسته معشیتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا در آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی از توزیع 45 هزار بسته معشیتی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال در میان نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا در استان خبر داد.

48 کیلومتر راه اصلی در آذربایجان غربی آماده بهره برداری است

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی تکمیل راه‌های دسترسی به پایانه‌های مرزی، کریدورهای شرق به غرب و شمال به جنوب و نیز راه‌های اصلی را از جمله اولویت‌های استان در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقلی برشمرد و افزود: از مجموع 48 کیلومتر آماده بهره برداری 9 کیلومتر با اعتبار 220 میلیارد ریال در شهرستان خوی واقع است.

آیدین رحمانی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های عمرانی از جمله راه‌سازی و راهداری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به سرعت در حال اجرا است.

تکلیف ریاست خانه جوان ارومیه هم مشخص شد

سرانجام پس از ماه‌ها سرگردانی در وضعیت خانه جوان ارومیه، تکلیف رئیس این مجموعه مشخص شد و بر اساس اعلام رسانه‌های گروهی، هادی پناهی از خبرنگاران استانی و مسئول کمیته رسانه ستاد مرکزی حسن روحانی در انتخابات دور یازدهم به عنوان رئیس خانه جوان ارومیه منصوب و معرفی شد.

شهردار ارومیه از آغاز توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین رانندگان خبر داد

محمد حضرت پور در این راستا گفت: 7 هزار بسته کمک معیشتی بین رانندگان بخش حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شامل رانندگان اتوبوس و تاکسی از امروز در حال توزیع است.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد