Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه حوادث بعد از ریشه کن شدن کرونا یک سونامی اقتصادی جهانی است، گفت: ایران هم ممکن است تحت تاثیر این سونامی قرار بگیرد. در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ هم که رکود اقتصادی شکل گرفت، آمریکایی‌ها برای برون رفت از آن بحران، دست به اقدامات تجاوزگرانه و مداخله گرانه در دنیا زدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آمریکایی‌ها هر گاه  دچار مشکل اقتصادی می‌شوند دست به سلاح می‌برند و با راه انداختن جنگ‌ها و آسیب‌ها در دنیا سعی می‌کنند مشکلات خود  را حل کنند، بنابراین ما باید خود را آماده یک پدافند اقتصادی در مقابل امواج سونامی بعد از کرونا کنیم.

کنعانی مقدم با بیان اینکه اقدامات دولت در پرداخت وام یک میلیون تومانی با سود قرض الحسنه  بیشتر گفتار درمانی است، گفت: با توجه به اینکه در کشورمان مشکلات اقتصادی  وجود دارد و شرایط فروش نفت و کسری بودجه، کسب و کار مردم  را تحت تاثیر قرار داده، لازم است در سیاست‌های مالیاتی خود تجدید نظر کنیم.

دبیرکل حزب سبز ادامه داد: بسته‌های اقتصادی کشور را باید در مسیری قرار داد تا حداقل معیشت  افراد‌ی که در بحران کرونا  بیکار شده اند را تضمین کند، همچنین با ارائه  تسهیلات بانکی به صنایع، معادن و حوزه  کشاورزی کمک کنیم تا کشور وارد رکود اقتصادی نشود.

کنعانی مقدم در پایان تاکید کرد: به نظر می‌رسد باید یک بسته حمایتی طراحی کنیم که عمدتا هزینه‌های تولید را کاهش دهد و تسهیلات را به سمت کاهش نرخ بیکاری ببرد، در غیر این صورت دادن وام یک میلیون تومان به صورت قرض الحسنه مشکلی را حل نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولید هستند
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند