Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان گفت : مراکز افق امامزادگان با همت خیرین تعداد ۲۰۰۰ هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار خواهند داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، آزادی اظهار داشت: طرح «ضیافت همدلی» برای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران، مراکز افق، موقوفات مرتبط، بقاع متبرکه همزمان با ماه مبارک رمضان در شرایط شیوع کرونا اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان با بیان اینکه اجرای این طرح کمک به نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت کمک‌ خیران، بقاع متبرکه و موقوفات است گفت: به منظور لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان، محرومین و اقشار آسیب پذیر ابلاغیه‌ ای را تحت عنوان «رزمایش ضیافت همدلی» ارسال کرده است.

وی ادامه داد: هدف اصلی این رزمایش لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع ‌دوستی و مساوات بین زائرین و مجاورین است تا به نیازمندان و محرومین خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی جهت اهداء به نیازمندان کند.

 آزادی یادآور شد: کمک به محرومان و اقشار آسیب ‌پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌ دوستی، مساوات و صدقه و فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه از جمله مهم ترین اهداف اجرای این ویژه‌ برنامه در ماه مبارک رمضان امسال است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: در رزمایش ضیافت همدلی بنا داریم به همت خیرین، متمکنین، عوامل اجرایی بقاع متبرکه و موقوفات تعداد ۲ هزار بسته معیشتی در سطح استان آماده کنیم تا در اختیار اقشار ضعیف و آسیب‌ پذیر قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا از همه کسانی که قصد مشارکت در این امر خداپسندانه  دارند تقاضامندیم ما را در این مسیر ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی و مساوات و صدقه یاری کنند.

وی گفت: ادارات و مراکز افق امامزاده ها در سطح شهرستان‌ ها آماده دریافت مساعدت‌ های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۳۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان ، وقوع ناپایداری های موقتی به صورت تند باد لحظه ای با احتمال گردوخاک در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز دور از انتظار نیست.

 سامانه همرفتی تا روز یکشنبه طی ساعاتی در پاره ای نقاط استان بویژه ارتفاعات شرقی و شمالی فعالیت خواهد داشت و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی بویژه در منطقه حاجی آباد و بشاگرد دور از انتظار نخواهد بود.

 در مناطق دریایی استان طی امروز در تنگه هرمز و بخشهایی از دریای عمان افزایش باد شمال شرقی پیش بینی می شود. و وضعیت دریا طی ساعاتی متلاطم خواهد شد.

 افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی در تنگه هرمز، دریای عمان و بخشهایی از خلیج فارس تا روز سه شنبه 11 اردیبهشت بویژه در ساعات صبح تا ظهر تداوم خواهد داشت. همچنین طی امروز احتمال وقوع تند باد لحظه ای در ساعات بعدازظهر و شب در اثر ابرناکی پیش بینی می شود.

بنابراین توصیه می شود ترددهای دریایی با احتیاط صورت پذیرد و شناورهای سبک و صیادی طی ساعات یاد شده از تردد خودداری کنند.

 به لحاظ دمایی، از امروز افزایش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آیا اوضاع حجاب با اجرای طرح نور بهتر شده است؟
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان – 8 اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۷ اردیبهشت
  • رشد ابر‌های همرفتی و رگبار باران و رعد و برق در هرمزگان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی