Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا گفت: ۱۵ بیمار برای گذراندن دوران نقاهت خود در نقاهتگاه نیروی دریایی ارتش بستری هستند و روند درمان خود را طی می‌کنند. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی اظهار داشت: 15 بیمار برای گذراندن دوران نقاهتگاهی خود در نقاهتگاهی که نیروی دریایی ارتش در بندرعباس برپا کرده بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت‌الله علم‌الهدی: ‌حمایت از انقلاب اسلامی را امروز دقیقاً ‌در ارتش می‌بینیم / قدردانی از راه‌اند‌ازی نقاهتگاه ‌2 هزار تختخوابی ارتش‌نقاهتگاه شهید زنده‌روح نیروی انتظامی کرمان افتتاح شدپرواز خلبانان پایگاه شکاری شهید یاسینی برای شکست کرونا / ایجاد نقاهتگاه 550 تختی در بوشهر + فیلم

وی افزود: این بیماران پس از طی روند درمان از این نقاهتگاه ترخیص خواهند شد و به آغوش گرم خانواده بر خواهند گشت. 

ارشد آجا در استان هرمزگان گفت: پرسنل درمانی حاضر در این نقاهتگاه از کادر درمانی منطقه یکم نیروی دریایی ارتش هستند که به همراه چند نیروی درمانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بحث مراقبت از بیماران این نقاهتگاه می‌پردازند. 

محمدی تصریح کرد: از مجموع 15 بیمار بستری 12 نفر مرد و 3 نفر نیز خانم هستند که روند درمان آنها به خوبی در حال طی شدن است.

به گزارش تسنیم این نقاهتگاه ارتش در 2 سالن مجزا 50 تخت‌خواب برای آقایان و بانوان (مجموعا 100 تخت خواب) مجهز شده و در این ایام میزبان بیماران بهبود یافته برای طی دوران نقاهت است. 

انتهای پیام/864/ح

R7555/P/S6,58/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود

 ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیاز‌های اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهاد‌ها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالا‌های اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالا‌ها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستا‌های اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!