Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴محمدباقر نوبخت, رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پخش زنده حساب کاربری خود در اینستاگرام اظهار کرد: قانون رتبه بندی معلمان از مهر سال گذشته اجرایی شد و معلمان در پنج گروه، مشمول دریافت مزایا شدند.

وی افزود: طبق جلساتی که با نمایندگان تشکل های فرهنگیان برگزار شد، مقرر شد تا نظام رتبه بندی از اوایل فروردین اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظام رتبه بندی فرهنگیان با اصلاحات در چهارچوب قوانین، اجرایی خواهد شد.

نوبخت با اشاره به انتقادات در بخش پرداخت به فرهنگیان اظهار کرد: به افرادی که دغدغه دارند اعلام می کنیم تا به ما نظرات خود را ابلاغ کنند. از برخی از گروه هایی که از ما انتقاد دارند و معتقدند ما قوانین را اجرا نمی کنیم گله مندیم. به جای تشویش اذهان عمومی و فعالیت تشنج برانگیز در فضای مجازی از طریق تشکل ها به ما مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: وضعیت امسال حقوق کارکنان، بازنشسته‌ها و معلمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: از وزارت آموزش وپرورش درخواست کردیم تا قبل از فرارسیدن بزرگداشت مقام معلم (۱۲ اردیبهشت) این قانون را تدوین و اجرایی کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمدباقر نوبخت فرهنگیان رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۷۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان شاهین دژ به امامت حجت الاسلام مرادی امام جمعه شاهین دژ برگزار شد .

امام جمعه شاهین دژ باتبریک فرارسیدن هفته معلم به جایگاه والای معلم در تربیت دانش آموزان مومن و متعهد برای آینده کشور اشاره کرد وگفت: مهمترین رسالت خطیر معلمان تربیت نیروی سالم و کارآمد برای آینده مدیریتی کشوراست .

امام جمعه شاهین دژ همچنین با تبریک فرارسیدن روز کارگر به نقش این قشر زحمتکش در عرصه تولید و خودکفایی کشور اشاره کرد وگفت: نقش کارگران در چرخه تولید و رونق اقتصادی بسیار زیاد است.

امام جمعه شاهین دژ همچنین از اجرای طرح نور  (حجاب و عفاف )از سوی نیروی انتظامی را بسیار باارزش عنوان واز اجرا کننده گان این طرح قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • نشستی از جنس مدرسه در لرستان
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲