Web Analytics Made Easy - Statcounter

هزاران کارگر مهاجر که پس از قرنطینه عمومی در هند نتوانسته‌اند به شهرهای خود بازگردند همچنان یک چالش بزرگ بهداشتی پیش روی دولت دهلی نو هستند. ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از هندوستان تایمز، کارگران مهاجر که طبق عادت از شهرها و روستاهای کوچک به شهرهای بزرگ مهاجرت می کردند تا به صورت روزمزد کار کنند از زمان بسته شدن حمل و نقل های بین شهری در کوچه و خیابان های شهرهای بزرگ سرگردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد به دلیل نداشتن کار و تعطیلی تمام بازارها نه تنها با مشکل نداشتن سرمایه مواجه هستند بلکه تجمعات آنها یکی از مراکز خطرناک شیوع کرونا تلقی می شود.

گزارش ها حاکی است هزاران کارگر مهاجر در ایالت های مختلف به خصوص اوتر پرادش، گجرات، بهار و... حضور دارند و هر روز با تجمع مقابل ترمینال های اتوبوس رانی و ایستگاه های قطار خواستار حل مشکل خود هستند.

این در حالی است که با طولانی شدن مدت قرنطینه عمومی در هند دانشجویانی که در شهرهای خود نیستند نیز رفته رفته خواهان بازگشت هستند.

هر روز به تعداد هندی هایی که خواستار بازگشت به شهرهای خود هستند اضافه می شود ولی دولت دهلی نو تاکنون تدبیری برای بازگرداندن آنها در نظر نگرفته است.

سر وزیر برخی ایالت ها از جمله راجستان از دولت دهلی نو خواسته است فرصتی 5 روزه برای این افراد در نظر بگیرد تا اگر تمایل دارند به شهرهای خود بازگردند بتوانند این کار را انجام دهند.

این درحالی است که احزاب اپوزیسیون مانند حزب کنگره نیز درخواستی مشابه از دولت هند دارند و تجمع این افراد در معابر و خیابان ها را چالشی جدی برای سلامتی می دانند.

برخی از کارشناسان اقتصادی معتقدند بحران کرونا می تواند تا 100 میلیارد دلار به هند ضرر اقتصادی وارد کند.

تاکنون بیش از 18 هزار نفر در هند به کرونا مبتلا شده اند و 600 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

جزئیات تازه از دستگیری پلیس پاکستانی که به جاسوسی برای هند متهم استسازمان همکاری اسلامی متهم کردن مسلمانان هندی به انتشار کرونا را محکوم کردتقاضای حمایت رئیس منطقه آزاد کشمیر از ایران و کشورهای دوست در مقابل تجاوزگری هندضرب و شتم جوان مسلمان توسط هندوهای افراط‌گرا این بار به بهانه کرونا

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشمیر ویروس کرونا اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشمیر ویروس کرونا اخبار هند کشمیر ویروس کرونا اخبار هند شهرهای خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۸۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا

هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی اقدام به برپایی تحصن و تظاهرات کردند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور