Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@23:00:30 GMT

مرگ 3 عضو یک خانواده کرجی براثرمصرف الکل

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۹۷۲۷۷

مرگ 3 عضو یک خانواده کرجی براثرمصرف الکل

جانشین انتظامی استان از دستگیری عامل توزیع الکل مسموم که منجر به فوت 3 نفر از اعضای یک خانواده در کرج شده بود، خبر داد.

سردار "سیدجعفر حسینی"گفت: در پی مرگ 3 نفر از اعضای یک خانواده بر اثر مسمومیت با الکل، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج از اولین لحظات وقوع این حادثه پیگیری موضوع را برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان توزیع این الکل ها به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند محل اختفای عامل توزیع را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفای متهم تعداد 190 بطری الکل مسموم کشف شد که در بازجویی های به عمل آمده نامبرده به عمل ارتکابی خود اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین انتظامی استان البرز در پایان با تاکید بر این که پلیس به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا سلامت افراد جامعه به خطر بیفتد از مردم خواست تا با آگاه کردن فرزندان و جوانان خود از بروز این گونه خطرات پیشگیری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.#پلیس 

۸۱۲ نفربر اثر مصرف الکل در فارس مسموم شدند

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۹۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان  در این خصوص اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی برمفقودی خانم 36 ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی های تخصصی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل توسط  شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالاً فرد گم شده به قتل رسیده باشد، بنابراین سریعا طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شددرگیری 2 همکلاسی در شوش منجر به قتل شدکشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

وی ادامه داد: در بازجویی‌ها از متهم مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث  او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم 36 ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند