Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:28:01 GMT

بخشش اجاره بهای ۲۲ باب مهدکودک توسط مالکان خراسان‌جنوبی

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۳۳۳۴۷

بخشش اجاره بهای ۲۲ باب مهدکودک توسط مالکان خراسان‌جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: تاکنون ۲۲ مهدکودک‌ در استان از بخشش یا تخفیفات اجاره‌بها توسط مالکان به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بهره‌مند شده‌اند.

علی عرب‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به فعالیت ۲۸۳ مهدکودک شهری و روستایی زیرنظر بهزیستی استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: از این تعداد ۱۳۱ باب روستامهد و ۱۵۲ باب مهدکودک شهری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: ۸۰ درصد روستا مهدها و ۹۲ درصد مهدکودک‌های شهری مستأجر هستند، بیان داشت: از چهارم اسفندماه ۹۸ به‌دنبال شیوع بیماری ویروسی کرونا تعداد قابل توجهی از مهدهای کودک به‌دلیل تعطیلی با مشکل پرداخت اجاره بها مواجه شدند.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی پویش همدلی به‌منظور بخشش اجاره مهدهای کودک استان در تعطیلات ناشی از کرونا در سطح کشور و استان خراسان‌جنوبی خبر داد و تبیین کرد: این پویش با توجه به هزینه سنگین مهدهای کودک به‌خصوص موضوع اجاره‌بهای ساختمان مهدها، حقوق پرسنل و کاهش شدید درآمد و خطر تعطیلی آن‌ها راه‌اندازی شد.

عرب‌نژاد با بیان اینکه تاکنون ۲۲ مهدکودک‌ در استان از بخشش یا تخفیفات اجاره‌بها توسط مالکان به ارزش ۲۶۵ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: در انتظار پیوستن مالکان بیشتری به پویش مهربانی برای بخشش اجاره‌بها مهدهای کودک هستیم.

وی عنوان کرد: بهزیستی استان ضمن حمایت از این پویش (بخشش اجاره‌بهای مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا) با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی در پایان اعلام کرد: نبود توان پرداخت اجاره‌بها توسط مهدهای کودک می‌تواند منجر به تعطیلی کامل آن‌ها شود و خیران و اقشار مختلف مردم نیز در این شرایط حساس می‌توانند به یاری مهدهای کودک بیایند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی پویش همدلی مهدکودک بهزیستی خراسان جنوبی عرب نژاد کرونا اجاره بها بخشش اجاره بها مربیان خراسان جنوبی مهدهای کودک بخشش اجاره اجاره بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۳۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی