Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ های وزارت ورزش و جوانان خبر بازنشستگی داورزنی را تکذیب کرد.

طرفداری- علیرضا خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ های وزارت ورزش و جوانان در خصوص اینکه اخبار صداوسیما اعلام کرد محمدرضا داورزنی، ناصر پورعلی‌فرد و مسعود سلیمانی روسای فدراسیون‌های والیبال، پرورش اندام و اسکواش بازنشسته هستند، اظهاراتی را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی در گفت‌وگو با میزان گفت:

تا الان بازنشستگی پور علی‌ فرد و علیرضا جعفری روسای فدراسیون‌ های پرورش اندام و ورزش‌های روستایی مشخص است و تا پایان این ماه می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود:

اینکه گفته می‌شود داورزنی بازنشسته است درست نیست و او بازنشسته نیست. ضمن اینکه مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش هم چنین شرایطی دارد و او هم بازنشسته نیست.

مدرکی دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در مورد اینکه مدیران ورزش بازنشسته چه تعداد هستند، تصریح کرد:

26 مدیر و کارمند وزارت هم جزو بازنشسته‌ ها محسوب می‌شوند که البته زمان بازنشستگی آنها باید توسط معاون امور مالی و انسانی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

مدیرکل دفتر موسیقی: در کنسرت قربانی ما پای قانون ایستادیم

 

قرار است سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!