Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@01:37:21 GMT

اجرای طرح«بهارانه کتاب۹۹» از شنبه آینده

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۱۲۷۳۴

اجرای طرح«بهارانه کتاب۹۹» از شنبه آینده

نیکنام حسینی‌پور با بیان اینکه میزان یارانه اختصاص یافته به طرح «بهارانه کتاب۹۹» ۲۰میلیارد ریال و یارانه خرید کتاب ۲۰درصد است، گفت: با توجه به مضیقه مالی دولت و به تبع آن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این میزان یارانه با توجه به دغدغه معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره کتابفروشان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش قدس آنلاین وی اظهار کرد: یارانه اختصاصی به هر کتابفروشی قبل از شروع طرح اعلام خواهد شد و این اعتبار به دلیل محدودیت‌های مالی به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود؛ لذا مدیریت این اعتبار بر عهده خود کتابفروشان است.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا عنوان کرد: به منظور رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود. همچنین، مدیریت پروتکل‌های بهداشتی در زمان اجرای طرح بر عهده واحدهای صنفی، شهروندان و خریداران کتاب خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این دوره از طرح «بهارانه کتاب۹۹»سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۱۵۰۰۰۰۰ ریال است و خریدار می‌تواند در چند نوبت و از چند کتاب‌فروشی، علاوه بر کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان، کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کند.

مدیرعامل خانه کتاب گفت: در این طرح، امکانی فراهم شده تا کتابفروشان در تامین بخشی از یارانه مشارکت داشته باشند و بعد از اتمام بخشی از یارانه در نظر گرفته شده برای آنها، در تامین ۵۰درصد یارانه مشارکت کنند.

حسینی پور با اشاره به تغییر برگزاری مدت زمان اجرای طرح «بهارانه کتاب۹۹» گفت: این طرح از روز شنبه ۲۰اردیبهشت همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا سه شنبه۳۰اردیبهشت ماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل موسسه خانه کتاب در پایان گفت: مدت زمان تسویه حساب طرح«بهارانه کتاب۹۹» ۲هفته پس از پایان طرح است و کنترل و نظارت در طول طرح بر عهده خود کتابفروشان خواهد بود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها نیز بر طرح نظارت خواهند کرد.

گفتنی است؛ کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در طرح «بهارانه کتاب۹۹» نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل خانه کتاب بهارانه 99 طرح بهارانه کتاب خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق

صادق ضیاییان گفت: جمعه در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه ( ۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹  اردیبهشت)  کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان