Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار پارس آباد خواستار حل مشکل نانوایی ها و کارخانجات آرد در برنامه ریزی برای حل اختلاف زمانی در فرآیند تولید و توزیع آرد و نان شد و گفت: اختلاف فواصل زمانی از تولید تا توزیع آرد در نانوایی ها سبب به هم خوردن توازن در نانوایی ها شده و به تولید بی کیفیت نان می انجامد که این نیز نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا،  فرماندار شهرستان پارس آباد در نشست با مدیر کل شرکت غله استان اردبیل تاکید کرد: در فصل بهار و تابستان مهاجرت های کارگران از شهرستانهای همجوار و دیگر مناطق سطح کشور برای کار در مزارع به شدت افزایش داشته و تقاضا برای نان در منطقه سیر صعودی پیدا می کند و این امر نیازمند افزایش سرانه آرد در این شهرستان می باشد .

وی خواستار حل مشکل نانوایی ها و کارخانجات آرد در برنامه ریزی برای حل اختلاف زمانی در فرآیند تولید و توزیع آرد و نان شد و گفت: اختلاف فواصل زمانی از تولید تا توزیع آرد در نانوایی ها سبب به هم خوردن توازن در نانوایی ها شده و به تولید بی کیفیت نان می انجامد که این نیز نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

نوبخت مدیر غله استان اردبیل نیز از آمادگی این سازمان برای خرید تضمینی گندم ،جو و کلزا و پنبه در سال جاری خبر داد و گفت: شهرستان پارس آباد قطب کشاورزی بوده و ظرفیت بالایی به لحاظ جابجایی نیروی کار وجود دارد و بدون شک برای حل مشکل آرد در استان و تخصیص آرد اضافی به پارس آباد برنامه خواهیم داشت.

او از رصد سامانه آرد در استان به صورت آنلاین خبر داد و گفت: نهاد فرمانداری ، اداره صمت و تعزیرات حکومتی جهت نظارت بر فرایند تولید و توزیع آرد با کیفیت به این سامانه تجهیز خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان پارس آباد آرد پارس آباد نانوایی ها توزیع آرد پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۱۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مرحله دومِ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی