Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین به‌روزرسانی رابط کاربری هوآوی یعنی EMUI 10.1 هم‌زمان با رونمایی از سری گوشی‌های هوشمند و پرچمدار Huawei P40 عرضه شده است. به‌روزرسانی جدید بر پایه اندروید ۱۰ با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و بهینه‌سازی‌های متنوع به صورت آزمایشی بر روی برخی گوشی‌های هوشمند هوآوی در دسترس قرار گرفته است. در رویداد رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری Huawei Nova 7 این شرکت به طور رسمی لیست گوشی‌های هوشمند واجد شرایط برای دریافت به‌روزرسانی EMUI 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 را اعلام کرد، لیستی که ۲۲ عضو دارد.

محصولاتی مانند Huawei P30 و  Huawei P30 Proاین آپدیت را دریافت خواهند کرد. اما لیست گوشی‌های سری Huawei Mate 30 که این به‌روزرسانی را دریافت‌ می‌کنند، بلندبالاتر است. در این لیست نام Huawei Mate 30 4G،  Huawei Mate 30 Pro 4G، Huawei Mate 30 5G، Huawei Mate 30 Pro 5G و بالاخره Huawei Mate 30 RS Porsche Design به چشم می‌خورد. 

از بین گوشی‌های هوشمند سری Huawei Mate 20 محصولاتی شامل Huawei Mate 20، Huawei Mate 20 Pro، Huawei Mate 20X 4G،Huawei Mate 20X 5G و در نهایت Huawei Mate 20 RS Porsche Design به‌روزرسانی EMUI 10.1 را دریافت خواهند کرد. 

در زیرمجموعه گوشی‌های سری Huawei Mate X هم نام دو محصول Huawei Mate X و Huawei Mate Xs دیده می‌شود.

از سری گوشی‌های اقتصادی نیز Huawei Nova 6 شاهد عرضه آپدیت جدید نرم‌افزاری هوآوی برای Huawei Nova 6،  Huawei Nova 6 5Gو بالاخره Huawei Nova 6 SE خواهیم بود. 

از میان گوشی‌های هوشمند سری Huawei Nova 5 هم پنج محصولHuawei Nova 5، Huawei Nova 5 Pro،Huawei Nova 5i ،Huawei Nova 5i Pro  و بالاخره Huawei Nova 5Z به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد. 

بیشتر دستگاه‌هایی که نام آن‌ها در لیست بالا ذکر شده، در حال حاضر به‌روزرسانی آزمایشی یا همان نسخه بتای EMUI 10.1 را دریافت کرده‌اند. انتظار می‌رود پس از انتشار نسخه‌های آزمایشی که در مرحله تست و بررسی قرار دارد و گذشت چند هفته، نسخه‌های نهایی این به‌روزرسانی نیز در دسترس کاربران قرار بگیرد. در حال حاضر این لیست برای کاربران چینی گوشی‌های یادشده منتشر شده است اما انتظار می‌رود هوآوی به زودی به‌روزرسانی نرم‌افزاری یادشده را برای کاربران کشورهای دیگر نیز عرضه کند. 

منبع: الف

کلیدواژه: گوشی های هوشمند سری Huawei

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود

گوشی ناتینگ فون ۲a اواسط اسفند رونمایی شد و در رنگ‌های سیاه، سفید و شیری دردسترس قرار گرفت. در روز‌های آینده نسخه جدیدی از این گوشی ناتینگ به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

فروشگاه فلیپ‌کارت می‌گوید که نسخه جدید ناتینگ فون ۲a در ۲۹ آوریل (۱۰ اردیبهشت) در هند عرضه می‌شود. تصویری که فلیپ‌کارت برای معرفی نسخه جدید استفاده کرده است، گوشی هوشمندی را نشان می‌دهد که شبیه به مدل استاندارد است.

ناتینگ و فلیپ‌کارت اعلام نکرده‌اند که مشخصات و قیمت گوشی جدید Phone (۲a) چه تفاوتی با نسخه استاندارد خواهد داشت.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا