Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخلاصی گفت: به مناسبت ۱۰ تیر، روز ملی صنعت و معدن از واحدها و پیشکسوتان نمونه صنعتی و معدنی استان، تجلیل خواهد شد و ثبت نام واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان فارس آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالحمید اخلاصی»، امروز (شنبه 20 اردیبهشت) از آغاز ثبت نام انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی نمونه استان فارس خبر داد و به خبرنگاران در یک جلسه غیر حضوری گفت: ثبت نام این واحدها به مناسبت روز صنعت و معدن تا 15 خرداد ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: بدین ترتیب، کمیته برگزاری روز صنعت و معدن، امکان ثبت نام تمامی واحدهای صنعتی و معدنی تحت پوشش «صمت» را در سایت ستاد برگزاری روز صنعت و معدن به آدرس IMDAY.ir فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: ثبت نام این واحدها در آدرس اعلام شده برای تایید نهایی به ستاد مرکزی فرستاده می شود که باید در فرم ثبت نام طرح ها و عملکرد خود را به عنوان واحد نمونه ثبت کنند.

اخلاصی با شرح فرم های تهیه شده در سایت IMDAY.ir بیان کرد: فرم ها در قالب طرح های نمونه، پیشکسوتان صنعتی نمونه، بهره برداران و پیشکسوتان نمونه معدنی و واحدهای نمونه صنعتی 99 بر اساس عملکرد سال 98 بر روی سایت بارگزاری شده است.

وی با اشاره به روز ملی صنعت و معدن، اعلام کرد: به مناسبت 10 تیر، روز ملی صنعت و معدن از واحدها و پیشکسوتان نمونه صنعتی و  معدنی استان، تجلیل خواهد شد.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از واحدهای نمونه روز ملی ثبت نام تجلیل شیراز پیشکسوتان نمونه روز صنعت و معدن صنعتی و معدنی نمونه صنعتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در تولید خودروهای کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم، بلکه در تولید این خودروها نیازمند زمان و تامین هزینه‌ها هستیم.

به گزارش ایسنا، عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیازهای فوری است، اما اگر از قبل این نیازها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • تجلیل از پیشکسوتان فوتبال استان کرمان
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • تعارضات محیط زیستی ۲ معدن بزرگ زنجان رفع شد