Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:13:04 GMT

بهارانه کتاب با مشارکت 9 کتابفروشی‌ در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۷۲۴۴

بهارانه کتاب با مشارکت 9 کتابفروشی‌ در سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز سیزدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌ها با عنوان "بهارانه کتاب ۹۹" با شعار "بهار کتاب همزمان با بهار دل ها"خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت 9 کتابفروشی از امروز و همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در استان سمنان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمسی ضحی دوست محمدیان 20 اردیبهشت اظهار کرد: طرح بهارانه کتاب تا سه شنبه سی ام اردیبهشت در کتابفروشی‌های عضو طرح در استان سمنان ادامه دارد.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب ‌فروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

شمسی ضحی دوست محمدیان افزود: سقف مجاز خرید برای هر خریدار یک میلیون و 500 هزار ریال است.

وی، با اشاره به مشارکت 9 کتابفروشی استان سمنان در طرح بهارانه کتاب کفت: از این تعداد شش کتابفروشی شامل پاتوق کتاب، خانه کتاب بامداد، خلاق، سوشیانس، شهر کتاب و اشراق در سمنان، دو کتابفروشی سرزمین کتاب و کتابکده در شاهرود و یک کتابفروشی شهر کتاب در دامغان در طرح بهارانه کتاب مشارکت و فعالیت دارند.

وی یادآوری کرد: در "بهارانه کتاب ۹۹" به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل  از سوی کتابفروشی ها پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری یارانه کتاب سمنان بهارانه کتاب استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب