Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار مبتلایان به کرونا در بیستمین روز از اردیبهشت بازهم افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدتی است ویروسی منحوس به‌نام کرونا تمام جهان و ایران اسلامی را به خود درگیر کرده و کهگیلویه و بویراحمد هم از این امر مستثنی نیست.

وضعیت کرونا در استان وضعیت بدی نبود همه در سطح کشور به دلیل همکاری خوب مردم از این استان تقدیر و تشکر کردند اما مدتی نگذشت که قطار کرونا شتاب گرفت و روزانه بر جمعیت کرونایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان ۵۵۳ نفر بود اما طی ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن جواب آزمایش ۸ شمار مبتلایان به این ویروس به ۵۶۱  نفر افزایش یافت تا زنگ‌ خطری برای این استان جنوب غربی کشور باشد.

اما سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعداد مبتلایان به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از مجموعه ۷۹ جواب دریافتی از آزمایشگاه‌ها، ۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شد که دو نفر بیمار مرد و یک بیمار زن از کهگیلویه، ۳ بیمار مرد در بویراحمد و یک بیمار زن در چرام و یک بیمار مرد در شهرستان لنده است.

پرویز یزدان‌پناه ضمن توصیه به مردم برای رعایت نکات بهداشتیاین موضوع را هم یادآور شد که کرونا پیر و جوان نمی‌شناسد لذا مردم بیماری را جدی بگیرند و از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند.

این مسوول با بیان اینکه کرونا در پاره‌ای مواقع بدون علائم است، افزود: باید مراقب مبتلایان به این ویروس که هیچ علائمی ندارند و می‌توانند افراد بیشتری را درگیر و زنجیره این بیماری را گسترش دهند باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس ویروس کرونا پیر و جوان موارد بهداشتی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • عملیات وعده صادق پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • لزوم حمایت از بیماران هموفیلی/ ۳ بیمار فاکتور ۹ در استان داریم