Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره مسابقات شطرنج مجازی و آنلاین نابینایان و کم بینایان کشور جام رمضان با معرفی نفرات برتر در دو بخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس و روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، نخستین دوره مسابقات شطرنج مجازی و آنلاین نابینایان و کم بینایان کشور جام رمضان که با شرکت ۱۴ شطرنج باز روشندل از ۷ استان کشور برگزار شد با معرفی نفرات برتر در دوبخش آقایان و بانوان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رقابتهای بخش بانوان فریبا زنده بودی در جایگاه نخست ایستاد، فاطمه رحیمی دوم شد و عاطفه نقوی در ردیف سوم قرار گرفت.

در بخش آقایان حسنعلی قدیری قهرمان شد، عرفان محمدعلیزاده در ردیف دوم قرار گرفت و مهدی رومی فرد سوم شد.

اما در مجموع رده بندی نهایی آقایان و بانوان امیر ربی با ۱۰/۵ امتیاز درجایگاه نخست ایستاد، حسنعلی قدیری هم با ۱۰/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر دوم شد و فرهاد نادریان با ۱۰ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

ضمن اینکه مجید باقری با ۹/۵ امتیاز، فریبا زنده بودی با ۸/۵ امتیاز، عرفان محمد علیزاده با ۸ امتیاز، امید کریمی با ۸ امتیاز و پوئن کمتر، فاطمه رحیمی‌با ۶ امتیاز، عاطفه نقوی با ۴ امتیاز، مهدی رومی فرد با ۴ امتیاز و پوئن کمتر، فهیمه رضایی پور با ۳/۵ امتیاز، مریم رحیم زاده با ۳ امتیاز، ملیحه صفایی هم با 3 امتیاز و پوئن کمتر و نرگس درامد با ۲/۵ امتیاز به ترتیب در جایگاه چهارم تا چهاردهم قرار گرفتند.

این رقابتها به سرپرستی علی اکبر هدهدی و با قضاوت محمدصباحی داور فیده برگزار شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: نابینایان شطرنج بانوان عرفان امتیاز و پوئن ۵ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو