Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@23:44:04 GMT

توزیع نان صلواتی پنج نانوایی در ماه ضیافت الهی

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۱۱۸۳۰

توزیع نان صلواتی پنج نانوایی در ماه ضیافت الهی

فرماندار شهرستان قدس از توزیع نان رایگان در محلات محروم شهرقدس توسط فرمانداری و خیرین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ لیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس در گفتگویی گفت: قبل از ماه مبارک رمضان قراربر این شد تادر طرحی مساوات بخشی از مناطقی که محروم هستند وسطح درآمد پایینی دارند نان صلواتی بین این عزیزان توزیع کنیم با تصمیمی که گرفته شد سه نانوایی رابرای اینکار اختصاص بدهیم که خوشبختانه معتمدین محلی به یاری ما آمدند و دو نانوایی دیگر را به این موضوع اختصاص دادیم که جمعا 5 نانوایی ما در سطح شهرستان قدس هر روز بعدظهر برای مناطق محروم نان صلواتی پخت و توزیع می کنند امروز بر آن شدیم تا ضمن عرض خداقوت به این نانوایی ها بازدیدی از روند پخت و توزیع آن در سطح شهرستان داشته باشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:این طرح توزیع و پخت نان صلواتی در شهرستان تا آخر ماه مبارک رمضان به مدت 30 روزادامه داردکه سه  نانوایی با کمک فرمانداری صنعت ومعدن و اتحادیه ها انجام شده ودونانوایی دیگر توسط معتمدین شهرستان انجام شده است  

فرماندار شهرستان قدس در ادامه خاطرنشان کرد:نانوا های عزیز سعی میکنند برای جلوگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا هنگام پخت نان، فاصله ها را رعایت بکنند و از دستکش و ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده می کنند تا اگر در این خصوص ازدحامی به وجود بیایید فاصله اجتماعی کاملا رعایت شود

وی در پایان گفت: این نانوایی هایی که فرمانداری مدنظر قرار داده است در محله های محمدآباد، شهرک عزیزی، سی متری بالا می باشد د راین روزهایی که با ویروس کرونا شهرستان درگیراست مردم سعی کنند فاصله های اجتماعی خود را در صف های نانوایی کاملا رعایت کنند تا به یاری خداوند متعال بتوانیم کرونا را شکست بدهیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان قدس توزیع نان صلواتی ماه ضیافت الهی شهرستان قدس نان صلواتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۱۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار