Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:03:49 GMT

۳۱ كيلومتر از باند دوم محور درح – سربيشه به مناقصه رفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۸۷۵۷۰

۳۱ كيلومتر از باند دوم محور درح – سربيشه به مناقصه رفت

مدیرکل راه وشهرسازی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های انجام شده ۳۱ كيلومتر ديگر از باند دوم محور درح – سربيشه به مناقصه رفت تا قسمتي ديگر از اين مسير تعيين تكليف شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی خراسان جنوبی، «وحید داعی» اظهارداشت: با پیگیری های مستمر انجام شده 31 كيلومتر ديگر از باند دوم محور درح – سربيشه به مناقصه رفت تا قسمتي ديگر از اين مسير تعيين تكليف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ضمن قدردانی از پيگيري هاي استاندار خراسان جنوبي و مساعدت ويژه مقام عالي وزارت راه وشهرسازي در پیگیری افزایش اعتبارات و تکمیل پروژه های راه و شهرسازی استان گفت: قطعاً این اقدامات نوید بخش آینده ای روشن در جهت رفع موانع و مشکلات و تسریع در تحقق پروژه های عمرانی استان خواهد بود.

 

وي با اشاره به اينكه از ابتداي سالجاري تاكنون بازديدهاي مختلفي از محور انجام گرفته بود، افزود: وعده اي كه داده بوديم محقق و آگهي مناقصه 31 كيلومتر ديگر از باند دوم محور درح - سربيشه منتشر شد كه پس از طي مراحل قانوني پيمانكار انتخاب ورعمليات اجرايي آغاز خواهد شد.

 

مديركل راه وشهرسازي دررخصوص اعتبارات اين محور هم اظهارداشت: در سال ۹۸ اعتباری بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال مصوب شد که شاهد رشد حدود چهار برابری اعتبارات نسبت به سال 97 بودیم و با پیگیری انجام شده، اعتبار پيش بيني شده براي این محور در قانون بودجه سال ٩٩ به مبلغ ۴٠٠ میلیارد ریال افزایش یافت که شاهد رشد حدود ۲ برابری اعتبارات نسبت به سال 98 هستیم.

 

وی اظهارامیدواری کرد تحقق افزایش اعتبارات در بخش راه استان نشان از عزم و اراده مدیران و مسئولان در تکمیل و بهره برداری پروژه های راه خراسان جنوبی دارد.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: محور درح سربيشه مناقصه خراسان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خراسان جنوبی باند دوم محور درح خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۸۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد