Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@21:33:02 GMT

بازگشایی پلکانی کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۵۶۹۵

بازگشایی پلکانی کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: مراحل پلکانی بازگشایی کتابخانه‌های عمومی استان با گذشت سه ماه تعطیلی به خاطر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، ازامروز آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: شیوع گسترده ویروس کرونا از ابتدای اسفندماه پارسال باعث شد خدمات کتابخانه‌های عمومی استان با وقفه همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان افزود: در این مدت کتابداران کتابخانه‌های عمومی از طریق فضای مجازی به ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی پرداختند و برای کمک به استفاده از اوقات فراغت مردم در ایام خانه نشینی طرح‌هایی مانند پویش خانواده کتابخوان و دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را اجرا کردند. وی ادامه داد: با کاهش شیوع کرونا، کتابخانه‌های عمومی نیز با تدوین پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده ارائه خدمات کتابخانه‌ای به اعضاست. مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: در این راستا کتابخانه‌های عمومی ابتدا با حضور کتابداران و اجرای پروتکل‌های بهداشتی از جمله نظافت و ضد عفونی کردن، تهیه اقلام بهداشتی، انجام امور عقب افتاده در زمینه شاداب سازی کتابخانه‌ها، انجام امور فنی کتابداری و ادامه برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی آماده حضور اعضا در کتابخانه می‌شوند. وی افزود: مرحله اول بازگشایی کتابخانه‌ها با حضور کتابداران از امروز آغاز شد و سایر مراحل بازگشایی به مرور انجام می‌شود. کتابخانه‌های عمومی این استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از چهارم اسفند ماه پارسال تعطیل شد. ۲۱۴ کتابخانه عمومی و مشارکتی در استان خراسان رضوی فعال است. منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی کتابخانه کتابخانه های عمومی عمومی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران اظهار کرد: در این جلسه از کاهش تورم استان و بهبود رتبه استان در این شاخص از رتبه ۴ به ۲۱ خبر دادم.

وی در ادامه افزود: از کاهش عدم برخورداری خراسان شمالی در آسفالت راه‌های استان از ۱۲ درصد به ۸ درصد نیز گفتم و افزودم: در این دولت گازرسانی به روستاها از ۹۶/۴ به ۱۰۰ درصد رسیده و همه روستاهای دارای سکنه در استان گازرسانی شدند.

استاندار خراسان شمالی تکمیل علاج بخشی سد بیدواز دولت سیزدهم و رساندن سد گلمندره به مرحله آبگیری را نیز از دستاوردهای مهم مطرح کردم.

حسین‌نژاد، پیشرفت سریع پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و رهاسازی چاه‌های آب پلنگ دره برای انتقال آب آنها به بجنورد برای شرب، پس از سفر نخست رئیس جمهوری به خراسان شمالی را نیز به عنوان بخش دیگری از صحبت‌ها در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح کرد و گفت: تصفیه خانه شیروان نیز از پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی به هدف‌گذاری برای تکمیل سیزده زنجیره ارزش در استان اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست به سرمایه‌گذاری ۴۷ هزار میلیارد تومانی در این زنجیره‌ها اشاره کردم و گفتم برای توسعه و تکمیل این زنجیره‌های ارزش، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیاز داریم.

حسین‌نژاد نسبت مصارف بانکی به منابع بانکی خراسان شمالی را نزدیک به ۲ دانست و خواستار خط اعتباری ویژه برای استان‌هایی شد که منابع کافی برای پیشبرد برنامه‌ها ندارند.

وی درخواست حذف تعهد ارزی برای صادر کنندگان خراسان شمالی را نیز به عنوان درخواست دیگر مطرح کردم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد، قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان را نیز مورد توجه قرار دادم و درخواست کردم در این سفر بازگشایی گذر مرزی و بازارچه مرزی در محدوده مرز ۳۰۰ کیلومتری خراسان شمالی با ترکمنستان مطرح و پیگیری شود.

کد خبر 6097698

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود