Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@05:37:15 GMT

جلسه انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۹۹۷۲۶۰

جلسه انجمن والیبال نشسته فدراسیون جانبازان برگزار شد

جلسه انجمن والیبال نشسته امروز در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه انجمن والیبال نشسته امروز دوشنبه بیست و نهم اردیبهشت ماه با حضور اسبقیان رئیس، نصیری نایب رئیس بانوان، گلشنی سرپرست معاون ورزش قهرمانی، ابراهیمی مدیر روابط عمومی فدراسیون، کشفیا رئیس، روشن اخگر نایب رئیس بانوان، شاهی دبیر انجمن و آشوری رئیس سازمان لیگ در فدراسیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا اسبقیان از مسئولان انجمن تشکر کرد و تشکیل این جلسه را تائیدی بر علاقه و انگیزه آنها دانست و گفت: از انجمن می خواهم تا راهکارهایی را برای رشد بیشتر والیبال نشسته برنامه ریزی کند.

رئیس فدراسیون افزود: با استعدادیابی میان جانبازان نیروی های مسلح می توانیم قهرمان‌های تازه ای را به ورزش جانبازان و معلولین و نیز والیبال نشسته کشور معرفی کنیم و بعد از ماه مبارک رمضان، این تعامل را بین فدراسیون و نیروهای مسلح برقرار خواهم کرد.

اسبقیان عنوان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا نمی توانیم به استان ها سفر کنیم اما پیگیر عملکرد هیئت‌ها، ورزشکاران و قهرمانان هستم و از انجمن می خواهم که نحوه عملکرد والیبال نشسته در استان ها و فعالیت‌ها را به صورت مجازی پیگیر کنند تا شرایط ایده آل این رشته حفظ شود.

در ادامه این جلسه، نصیری و گلشنی نیز مطالبی را درباره فعالیت های انجمن مطرح کردند.

همچنین کشفیا درباره فعالیت‌های این انجمن در سال گذشته گزارشی را ارائه داد و افزود: درباره نحوه برگزاری لیگ‌های باشگاهی، بر اساس قوانین وزارت ورزش و جوانان و رعایت دستورات ستاد مبارزه با کرونا تصمیم گیری خواهیم کرد.

آشوری نیز درباره مسابقات لیگ و برگزاری اولین دوره رقابت‌های جام حذفی مردان در سال گذشته مطالبی را ارائه کرد و گفت: رشته والیبال نشسته به دلیل حضور تعداد زیاد ورزشکاران و داوران قضاوت کننده در لیگ و دیگر رقابت های باشگاهی بی نظیر است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال جانبازان فدراسیون وب سایت والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۹۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد