Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیدمهدی هاشمی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به لزوم هماهنگی ادارات در خصوص جانمایی وتثبیت مالکیت اراضی دولتی، گفت: در سایه تعامل ادارات شاهد تثبیت املاک دولتی و قطع دست متعرضان خواهیم بود.

او ابراز امیدواری کرد: با تکمیل بانک جامع کاداستر گام‌های مطلوبی در جلوگیری از تجاوز به اراضی مذکور برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد و املاک فارس همچنین بر تسریع تعویض و صدور اسناد مالکیت دولتی تأکید کرد و گفت: نظر به تکالیف قانونی ادارات ثبت اسناد و املاک در راستای تعویض اسناد تحت مالکیت ادارات دولتی، در صورت ارائه نقشه منطبق با استاندارد‌های کاداستر و با استفاده از سامانه شمیم توسط این ادارات خود را ملزم به تعویض اسناد فوق و صدور اسناد مالکیت کاداستری در حداقل زمان ممکن می‌دانیم.

هاشمی با اشاره به جانمایی بالغ بر ۳ هزار و ۹۳۸ هکتار از این اراضی موات (ماده ۱۲) در بانک جامع کاداستر این اداره کل از ابتدا تاکنون و صدور اسناد مالکیت نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار آن طی سال گذشته در سطح استان، بیان کرد: در صورت ارائه فایل‌های اراضی تحت تملک راه و شهرسازی نسبت به جانمایی آن اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی ثبت اسناد صدور اسناد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی آبفای استان تهران گفت: راهکار کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب به تمام ادارات دولتی تهران اعلام شده است.

آقای بخشی افزود: با اجرایی کردن این راهکار‌ها می‌توانند مصرف آب را کاهش دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سند مالکیت حدنگار و تک‌برگ اراضی خجیر به نام دولت صادر شد
  • ۲۸۱۱ هکتار زمین اشتباهی به نام یک شرکت تعاونی شده است/ سند مالکیت باطل شد
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی