Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:31:59 GMT

امیری: برخی در مورد پرسپولیس بی انصافی می کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۷۵۲۲

امیری: برخی در مورد پرسپولیس بی انصافی می کنند

بازیکنان پرسپولیس امروز با حضور در محل تمرین این تیم تست های غربالگری و ویروس کرونا را انجام دادند.

به گزارش" ورزش سه" وحید امیری هافبک تهاجمی تیم پرسپولیس بعد از انجام تست کرونا به خبرنگاران گفت:" بعد از یک وقفه طولانی خداراشکر می‌کنم که شرایط دوباره مهیا شده تا مسابقات برگزار شود."


او درباره شروع تمرینات گفت:" فعلاً آمده‌ایم تست بدهیم و اگر مشکلی نباشد تمرینات شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم و انشالله هرچه سریع‌تر بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم."


امیری درباره تمریناتش در دوران قرنطینه هم گفت:" تا یک زمانی در خانه تمرین می‌کردم اما واقعاً فوتبال حرفه‌ای می‌طلبد که بیرون هم تمرین کنیم. من سعی کردم تمرینات انفرادی را در بیرون و روی چمن هم انجام بدهم. خداراشکر آماده هستم."


او در پاسخ به حرف‌هایی که درباره اصرار پرسپولیس به شروع لیگ زده می‌شود گفت:" به نظر من این حرف‌هایی که زده می‌شود بی انصافی است. ما در بلاتکلیفی بودیم اما عده‌ای می‌گفتند لیگ را تعطیل کنید ولی قهرمان مشخص نشود. ما مانده بودیم که چه اتفاقی باید بیفتد که به فوتبالمان لطمه نخورد."


بازیکن ملی پوش پرسپولیس در پایان هم درباره انتخابش به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان گفت:" در سفری که به لرستان داشتم مسئولان میراث فرهنگی لطف داشتند و من را به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان انتخاب کردند."

 

 

وحید امیری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وحید امیری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه.

من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

دیگر خبرها

  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید