Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، نشست بررسی فوتبال پایه با حضور مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ، مرتضی محصص رئیس کمیته فنی، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان و نیما نکیسا برگزار شد و تحولات، چشم انداز و برنامه های آتی در زمینه پیشرفت و توسعه فوتبال پایه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی محمدنبی در این نشست با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به موضوع فوتبال پایه، توسعه فوتبال پایه در کشور و استعدادیابی مناسب در راستای تقویت تیم های ملی خواستار تدوین برنامه مناسب به منظور ارتقای جایگاه فوتبال ایران در این بخش شد.

اکبر محمدی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت فوتبال ایران و جایگاه فوتبال پایه در آسیا گفت: ما در هر دو بخش توسعه فوتبال جوانان آسیا و «گرس‌روتز»  AFC در چارت برنزی کنفدراسیون قرار گرفته ایم که لازم است با انجام اقدامات مورد نظر و برنامه ریزی مناسب جایگاه فوتبال ایران در این حوزه ارتقا پیدا کند.

مرتضی محصص رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال و نیما نکیسا نیز به بیان دیدگاه های خود در این خصوص و ضرورت استفاده از تجارب فعالیت های گذشته در راستای ارتقای فوتبال ایران در این دو بخش پرداختند.

با توجه به سفر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران جهت بازدید و بررسی میدانی از فعالیت آکادمی های فوتبال کشور، شرایط باشگاه ها در رده پایه و فعالیت مدارس فوتبال که در مسیر استانداردسازی فعالیت ها با همکاری فدراسیون فوتبال صورت می گیرد مقرر شد برنامه ریزی مناسبی در این حوزه انجام شود.

با تاکید مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال کمیته ها و واحدهای مرتبط ملزم به استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در جهت همکاری همه جانبه با نمایندگان AFC و در راستای استانداردسازی فعالیت های این بخش خواهند بود.

بر این اساس کارگروه تخصصی توسعه فوتبال پایه کشور با حضور رئیس کمیته فنی، رئیس کمیته جوانان، مسئول واحد گرسروتز و دو کارشناس متخصص دارای تحصیلات آکادمیک، آشنا به زبان انگلیسی و دارای مدارک معتبر از AFC تشکیل خواهد شد تا در راستای سیاست گذاری و ترسیم چشم انداز همچنین اهداف فوتبال پایه کشور فعالیت کند.

کد خبر 4931642

منبع: مهر

کلیدواژه: مرتضی محصص مهدی محمدنبی کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال پایه فدراسیون فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان سردار آزمون فدراسیون فوتبال فدراسیون والیبال فوتسال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال فوتبال ایران رئیس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود

سید علی یزدی خواه  در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با اشاره به مشکلات شهر میمند، گفت: جهش تولید امسال باید در راستای تسهیل مقررات و تامین مالی طرح‌های دست‌های اجرا باشد همچنین مشکل کهنه منطقه میمند را در استانداری فارس طرح موضوع کردیم و بنا شد کارگروه تخصصی بررسی تشکیل شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: آمادگی داریم که مشکلات منطقه میمند نظیر وقف و موقوفات را پیگیری کنیم.

میمند در مسیر پیشرفت قرار گرفته است

معاون گردشگری و زیارتی استاندار فارس نیز با بیان اینکه شهر میمند امروز با اقدامات انجام شده طی دو سال گذشته در مسیر پیشرفت قرار گرفته است، اظهار داشت: کار‌های انجام شده در شهر میمند نشان از نتیجه گرفتن هم افزایی میان مسئولان، مدیران و مردم بوده و اهتمام و کوشش جمعی که بر گرفته از عزم و خرد مردم است در تاریخ ثبت خواهد شد.

محمد فرخ زاده با اشاره به اینکه پروژه‌ها در شهر میمند باید در ۳ بخش توجه ویژه داشت، خاطرنشان کرد: پروژه‌های ایجادی باید ادامه داشته باشد و پروژه‌های نوع سرمایه گذاری از کار‌های ارزشمند پیش رو خواهد بود.

فرخ زاده افزود: استان فارس قطب سلامت کشور است که یکی از قطب بودن آن پیشگیری نظیر خوراک و نوشیدنی‌های سالم است و شهرستان فیروز آباد و میمند در این بخش نقش آفرین هستند همچنین باید رویداد‌هایی برای معرفی شهر میمند در کشور داشته باشیم از این رو از وزارت میراث فرهنگی میخواهیم جشنواره ملی سردنوش و دمنوش‌ها در شهر میمند برگزار شود.

بنا به گفته معاون استاندار فارس، شهر میمند برای معرفی خود نیازمند المان است چراکه این المان‌ها می‌تواند در شبانه روز گویای روایت و هویت این دیار باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه جشنواره حجاران و دست ساخته‌ها در میمند با بهره گیری از فرهنگ میمند برگزار شود، تاکید کرد: صنعت شیشه گری موضوع مهمی است که می‌توان باتوجه به سبقه تاریخی این شهر، رویداد ملی شیشه‌گران در میمند برگزار شود همچنین میتوان ناحیه صنعتی شیشه‌گری را در این خطه ایجاد کرد.

او خاطرنشان کرد: تاسیسات گردشگری نیازمند تقویت در شهر میمند است و میهمانان زیادی به این دیار سفر می‌کنند، از این رو باید در خصوص اقامتگاه‌ها اقدامات جدی شکل گیرد.

معاون استاندار فارس ظرفیت‌های بیشمار استان فارس را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه باغات، استان فارس رتبه اول را در کشور دارد و شهر میمند خاستگاه چند محصول مهم است که می‌تواند در حوزه گردشگری کشاورزی نقش آفرینی کند بنابراین پیشنهاد داریم که وزارت جهاد کشاورزی اراضی متعددی که می‌تواند را به صورت سهامی به عنوان یک مزرعه کشت و زر در اختیار مردم قرار دهد تا آورده اقتصادی داشته باشد و مردم هم کار سرآمدی کشت را انجام دهند تا منجر به تولید شود. همچنین امسال اجرای بیش از ۲۰ عنوان پروژه محوری برای شهر میمند پیش بینی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی