Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، این حمایت‌ها از مصوبات هفتمین جلسه کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما بود که صبح امروز به ریاست حسین انتظامی در سازمان سینمایی برگزار شد.

از شروط این حمایت‌ها یکسان بودن نام کارگاه و نام موسسه دارای مجوز از سازمان سینمایی و همچنین ارائه لیست بیمه دی سال ۹۸ و فروردین ۹۹ حداکثر تا ۱۰ تیرماه حسب مورد به دفتر نظارت بر عرضه و نمایش یا دفتر توسعه فناوری سینمایی و سمعی و بصری سازمان سینمایی است که این زمان قابل تمدید نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گزارشی از اکران آنلاین فیلم‌ها ارائه کرد.

بحث و تبادل نظر درخصوص بازگشایی سینماها و سیاست‌های اکران برای بازگشایی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

همچنین گزارشی از روند اجرای مصوبات قبلی کارگروه مانند کمک هزینه یک میلیون تومانی به ۱۷۰۰ عضو خانه سینما در دو نوبت ارائه و از همکاری مسئولانه خانه سینما قدردانی شد.

 وام سیصد میلیونی به ۲۱ فیلم متقاضی اکران نوروز، کمک ۵۰ میلیونی به فیلم‌های اکران آنلاین و کمک ۶۰ میلیون تومانی برای تبلیغات از دیگر موارد مطرح شده بود که بر اجرای آن تاکید شد.

منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، غلامرضا موسوی و معاونان سازمان سینمایی از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش خصوصی دی ماه نوروز سیاست کمک هزینه سازمان سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، با اضافه شدن فیلم «مست عشق» به چرخه اکران، سینما‌های این موسسه در دو روز پایانی هفته گذشته ۱۸ هزار مخاطب را جلب کردند که در روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه سینما‌های ملت و باغ کتاب رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال را برای خود ثبت کردند.

«پردیس سینما ملت» با ۴۳ درصد ضریب اشغال صندلی که قریب به ۷ هزار مخاطب را به خود اختصاص داده است، بیشترین آمار استقبال آن مربوط به فیلم‌های «مست عشق»، «تمساح خونی»، «بی بدن» بوده است.

«پردیس سینمایی باغ کتاب» که از بهمن ماه سال گذشته پس از چهار سال وقفه، دوباره فعالیت خود را آغاز کرده است، در دو روز پایانی هفته گذشته با نزدیک به ۵ هزار مخاطب، بیشترین سهم از فروش فیلم «مست عشق» را داشته است.

«پردیس سینمایی راگا» نیز از پرمخاطب‌ترین سینما‌های جنوب شهر تهران، با یک سالن مدرن و دو سالن ممتاز، در این دو روز با بیش از ۵۰ درصد ضریب اشغال صندلی، بیش از ۳ هزار نفر را به سینما کشانده است.

در پردیس‌های سینمایی «تماشا» و «رازی» نیز «مست عشق»، «تمساح خونی»، «سال گربه» و «بی بدن» پرمخاطب‌ترین‌های این دو سینما بوده اند و هر کدام از سینما‌ها به ترتیب تعداد ۱۸۰۰ و ۱۰۰۰ مخاطب را در دو روز پایانی هفته گذشته ثبت کرده اند.

موسسه تصویر شهر از موسسه‌های زیرمجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که مدیریت پنج پردیس سینمایی را برعهده دارد که پردیس سینما ملت با ۱۲ سالن نمایش، پردیس سینمایی باغ کتاب با ۱۱ سالن نمایش، سینما‌های راگا و تماشا در منطقه شهرری و یافت آباد هر کدام با سه سالن نمایش و پردیس سینمایی رازی در میدان رازی با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و علاقمندان به سینما است.

دیگر خبرها

  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا