Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه درباره شرایط این روزهای آبی‌های پایتخت گفت: همانطور که در جریان هستید، چند روزی است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و بازیکنان با انرژی و انگیزه بالا در تمرینات حاضر می‌شوند. فضای با نشاطی بر تمرینات تیم حاکم است و کادرفنی در تلاش است تا بازیکنان را به سطح آمادگی مطلوب برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تنها مشکل در تمرینات ما که تنها به ما  اختصاص ندارد و سایر تیم‌ها هم درگیر آن هستند، نگرانی بابت شیوع بیماری کرونا است. متاسفانه این روزها که استقلال در آرامش است، عده‌ای که منافع خود را در خطر می‌بینند، به دنبال حاشیه‌سازی و انتشار اخبار دروغ و در نتیجه برهم زدن آرامش فعلی تیم و ایجاد نگرانی برای هواداران هستند که این موضوع جای تاسف دارد.

سرپرست استقلال در پایان گفت: هر گونه خبری در خصوص ابراز نارضایتی بازیکنان از شرایط باشگاه و تمرینات غیر واقعی است و با صراحت می گویم این اخبار برای بر هم زدن آرامش تیم و ایجاد حاشیه منتشر می شوند.

کد خبر 4936238

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران سعید رمضانی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا فدراسیون کشتی باشگاه پرسپولیس والیبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر والیبال فوتسال سردار آزمون تیم ملی فوتسال ایران تکواندو فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن از عملکرد بازیکنان این تیم تقدیر کرد و گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران حاضر در میکسدزون انجام داد.

نوازی در ابتدای صحبت‌های خود با تمجید از بازیکنان استقلال گفت: بازیکنان ما استثنایی بودند و عملکرد خوبی داشتند، درسته که گل دریافت کردیم و عقب افتادیم اما جانانه بازی کردند و توانستند نتیجه را برگردانند.

ویدئو: 332101

او در ادامه با قدردانی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه گفت: از هوادارانمان تشکر می‌کنم که پشت تیم بودند و در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

نوازی نسبت به حواشی ایجاد شده در پایان مسابقه واکنش نشان داد و گفت: حواشی‌ همیشه هست و چیز خاصی نبود!

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد