Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات مردم ایالت مینه سوتا در محکومیت قتل یک شهروند سیاه پوست آمریکا به آشوب تبدیل شده است و فرماندار این ایالت برای کنترل این وضعیت از علمای دینی آمریکا کمک خواستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اخبار الیوم، در پی کشته شدن «جورج فلوید» شهروند سیاه پوست آمریکایی به دست یک افسر پلیس در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا و برپایی تظاهرات های گسترده در محکومیت این اقدام، مقامات این ایالت به منظور قانع کردن تظاهرکنندگان برای بازگرداندن آنها به منازل شان و پایبندی به ممنوعیت تردد که فرماندار این ایالت برای کنترل این وضعیت از روز جمعه (9 خرداد 1399) اعمال کرده است، به علمای دینی آمریکا پناه آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش شبکه سی ان ان، علمای دینی این ایالت با ارسال پیام هایی خطاب به جوانان اعلام کردند: "از شما می خواهیم در خانه هایتان بمانیم و اجازه ندهید که خشم شما نیت های خوب تان را در کنترل بگیرد."

 

«تیم والز» فرماندار مینه سوتا ممنوعیت تردد در این ایالت را از ساعت 20 تا شش صبح اعلام کرده بود، اما تظاهرکنندگان به این زمان تعیین شده در روز جمعه پایبند نبودند. این مسئله به گسترش حوادث  مختلف و خارج شدن کنترل آن از دست نیروهای امنیتی منجر شد.

 

فرمانداران تعدادی از ایالت های آمریکا، شمار زیادی از نظامیان خود را برای کمک به منظور کنترل بر وضعیت داخل مینه سوتا اعزام کردند. همچنین صدها نفر از تظاهرکنندگان در ایالت های مختلف پس از پرتاب شیشه های آتش زا به سمت خودروهای پلیس دستگیر شدند.

 

تاکنون در نتیجه این اعتراض ها یک افسر پلیس و یک نفر از تظاهرکنندگان در مینه سوتا کشته شدند و ده ها نفر نیز زخمی شدند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مینه سوتا علمای دینی آمریکا علمای دینی مینه سوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه این شهرستان بهشت سرمایه‌گذاری استان است گفت: ظرف دو سال آینده کارخانه فرآوری معدن مس کیهان راه‌اندازی می‌شود و ۳۲۰ نفر در فاز اول مشغول به کار می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدعلی حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف که با حضور نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: در یک سال گذشته میزان سرمایه گذاری در تاریخ شهرستان خوسف بی نظیر است. 

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی معدن مس کیهان در روز کار و کارگر و تجهیز کارگاه آن و اکتشاف 4 ماده معدنی ارزشمند طلا، مس، روی و سرب در محدود 28 کیلومتر مربع گفت: در کل خراسان جنوبی چنین محدوده معدنی وجود ندارد. ظرف 2 سال آینده کارخانه فرآوری مس این کارخانه راه اندازی خواهد شد و حدود 320 نفر در فاز اول آن مشغول به کار خواهند شد. 

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه بزرگترین مجموعه‌های اقتصادی در حال ورود به سرمایه گذاری در شهرستان هستند اظهار داشت: در آینده شاهد بزرگترین مجموعه و کارخانه‌های استان در شهرستان خوسف خواهیم بود، این در حالی است که این مجموعه‌ها زیرساخت را نیز با خود به همراه خواهند آورد. 

وی در این جلسه کلنگ‌زنی پست 132 برق در شهرک صنعتی شهید رحمانی در دهه فجر سال گذشته و ابلاغ اعتبار خط انتقال 60 مگاواتی از پست 132 کیلو ولت در بخش ماژان برای بخش معدنی و صنعتی در یک سال اخیر، برنامه‌ریزی برای انتقال پساب فاضلاب بیرجند در آینده، نزدیکی به مرکز استان، دسترسی هوایی و ... را مکمل پتانسیل و معادن ویژه موجود در شهرستان در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در شهرستان برشمرد.

فرماندار شهرستان خوسف با اشاره به سیلاب اخیر و بی سابقه بودن میزان بارندگی در منطقه، به برگزاری جلسات و اطلاع رسانی قبل از بارندگی، جلسات و بازدیدها در حین بحران با حضور مدیرکل بحران استان، جلسات پس از بحران با حضور معاون عمرانی استاندار افزود: همدلی و هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان منجر به مدیریت این بحران شد. فرصت‌ها برای خدمت‌رسانی مدیران فراهم شده و مدیران باید از فرصت‌های زودگذر بخوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/254

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • بسکتبال NBA | از این گرگ‌ها باید ترسید
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • (ویدئو) سیل و فروریختن یک سد در جنوب برزیل
  • یک بام و دو هوای آزادی بیان در غرب