Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:53:17 GMT

رفع تصرف اراضی ملی ۲ میلیاردی در کیاشهر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۳۱۴۲۱

رفع تصرف اراضی ملی ۲ میلیاردی در کیاشهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی توسط فردی در یکی از روستا‌های بخش کیاشهر این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی به همراه کارشناس اداره منابع طبیعی به محل اعلامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آستانه اشرفیه اظهار داشت: در بازدید از زمین مورد نظر مشخص شد فردی ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیر قانونی به وسیله سیم خاردار و فنس محصور کرده است.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد، ادامه داد: با حکم قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهر‌ه برداری از جنگل‌ها و مراتع، تمام آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

او با اشاره به اینکه متهم ۴۱ ساله این پرونده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی زمین تصرف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه تصریح کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با آن، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی رفع تصرف اراضی ملی منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۳۱۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در آستانه اشرفیه